تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبر از وضعیت جسمانی محمدعلی کشاورز

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه منتسب به محمد علی کشاورز در اینستاگرام،  درباره آخرین وضعیت جسمانی این هنرمند و  بازیگر پیشکسوت نوشت:

 با توجه به پیگیری‌های بیشمار و همچنین اخبار ضد و نقیض پیرامون بستری شدن استاد محمد علی کشاورز، اخبار مربوط به درمان این بازیگر تنها از طریق  صفحه رسمی ایجاد شده اطلاع رسانی می شود.

گفتنی است استاد کشاورز در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه بر اثر نارسایی کلیه در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و تا امروز تیم پزشکی او در تلاش هستند تا بتوانند کارکرد کلیه‌های این هنرمند را به حالت عادی بازگردانند.

امیدواریم با انرژی مثبت همه شما عزیزان از این دوران سخت به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبر از وضعیت جسمانی محمدعلی کشاورز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..