تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطالبه‌گری فقط انتقاد و اعتراض نیست

رهبر معظم انقلاب در دیدار با تشکل‌های دانشگاهی؛

مطالبه‌گری فقط انتقاد و اعتراض نیست/ مطالبه‌گری را حتماً با ارائه‌ی راه‌حل و دادن راه‌حل‌های خوب و قابل قبول همراه کنید.به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با تشکل‌های دانشجویی، توصیه‌هایی را به قشر دانشجو داشتند که برافراشته نگه داشتن پرچم آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری از جمله مهم‌ترین توصیه‌های ایشان بود.

تصویرنوشته‌ای از این بخش از بیانات مقام معظم رهبری منتشر شده است که متن آن به شرح زیر است:

«مطالبه‌گری فقط انتقاد و اعتراض نیست، اگرچه در آن اعتراض هم وجود دارد. انتقاد در کنار پیشنهاد... اینکه ما صرفاً انتقاد و اعتراض کنیم، این کار را پیش نمی‌برد. این مطلقا فایده جدی و ماندگاری ندارد؛ حالا ممکن است یک فواید کوچکی اول کار داشته باشد؛ آنچه فایده دارد عبارت است از پیشنهاد. ببینید در اسلام هم نهی از منکر با امر به معروف همراه است. نهی از منکر همان اعتراض است. امر به معروف یعنی پیشنهاد، ارائه راه‌حل، ارائه کاری که باید انجام بگیرد و می‌تواند انجام بگیرد، این‌ها باهم هستند، بنابراین مطالبه‌گری را حتما با ارائه راه‌حل و دادن راه حل‌های خوب و قابل قبول همراه کنید.»

مطالبه‌گری فقط انتقاد و اعتراض نیست/ مطالبه‌گری را حتماً با ارائه‌ی راه‌حل و دادن راه‌حل‌های خوب و قابل قبول همراه کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطالبه‌گری فقط انتقاد و اعتراض نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..