تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰۴ هزار دانش آموز هرمزگانی در مسابقات مختلف قرآنی شرکت کردند

به گزارش خبرآنلاین ازهرمزگان :حجت الاسلام ابراهیم محمد حسینی با بیان اینکه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در سال جاری به دو صورت حضوری و مجازی برگزار شده است، گفت: در مرحله اول سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز که در آموزشگاه های سراسر استان برگزار شد، تعداد ۱۰۴ هزار دانش آموز در رشته های مختلف قرآن، عترت و نماز حضور داشتند.

وی افزود: از این تعداد و پس از آزمون های کتبی و شفاهی بیش از ۵۰ هزار دانش آموز به مرحله شهرستان راه یافتند کهحدود سه هزار نفر به مرحله منطقه ای راه پیدا کردند.

حجت الاسلام محمدحسینی ادامه داد: با شروع کرونا در اسفند ماه ۹۸ روند مسابقات مرحله استانی به صورت مقطعی متوقف شد که مطابق برنامه ریزی انجام شده این مسابقات در مرحله استانی به صورت غیر حضوری و مجازی، پس از اتمام امتحانات پایانی سال تحصیلی جاری دانش آموزان در تیرماه ۹۹ برگزار می گردد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: این مسابقات بر اساس شیوه نامه ارسالی در یازده رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی و حفظ ویژه، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، احکام، انشای نماز، اذان و هم خوانی و مدیحه سرایی برگزار می شود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰۴ هزار دانش آموز هرمزگانی در مسابقات مختلف قرآنی شرکت کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..