تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام جنگ انانیموس به پلیس مینیاپولیس

به گزارش دیلی استار، گروه هکری انانیموس در پی اعتراضات به کشته شدن جورج فلوید سیاهپوست به دست پلیس در شهر مینیاپولیس آمریکا علنا به فرماندهی پلیس مینیاپولیس حمله کرده و این نیرو را متهم به ارتکاب مکرر خشونتهای بی‌رحمانه کرد.

این گروه هکری در پیامی در حسابش در فیسبوک، این نیروی پلیس را متهم به اغماض در قبال رفتاری که مرگ جورج فلوید سیاهپوست را رقم زد، کرد.

در ویدیویی که در فیسبوک منتشر شده، یک راوی که ماسک به صورت دارد می گوید، انانیموس "اعتمادی به اینکه این سازمان فاسد عدالت را اجرا کند ندارد بنابراین ما دست به افشای جنایات فراوان شما به جهان خواهیم زد.

گروه انانیموس عنوان کرد، واحد پلیس شهر مینیاپولیس آمریکا "سابقه وحشتناکی از خشونت و فساد" داشته و پلیس‌های این نیرو "۱۹۳ نفر را کشته‌اند".

گروه انانیموس در این کلیپ به چندین مورد از قتلهای سطح بالای رخ داده از سوی پلیس مینه‌سوتا شامل قتل جامار کلارک در سال ۲۰۱۵، قتل فیلاندو کاستیل در سال ۲۰۱۶، قتل جاستین داموند در سال ۲۰۱۷، قتل ترزمن بلوینز در سال ۲۰۱۸ و قتل برایان کوئینونز در سال ۲۰۱۹ اشاره کرده است.

این راوی ماسک زده گفت، مرگ جورج فلوید "تنها نوک کوه یخ" است. او تاکید کرد افسرانی که مردم را می کشند و مرتکب جنایت می شوند باید پاسخگو شوند.

این گروه هکری در ادامه خواستار آن شد که اتهامات کیفری علیه تمامی پلیس های درگیر در پرونده قتل فلوید مطرح شود نه این که فقط علیه درک چاوین، کسی که زانویش را روی گردن او گذاشته بود.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام جنگ انانیموس به پلیس مینیاپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..