تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش زنده خبر با تهدید مسلحانه کارشناسان سیاسی نیمه تمام ماند!

سیاسی به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درگیری و مناقشه هند و پاکستان بر سر کشمیر رخدادی تازه نیست. این دو کشور دهه‌ها است که بر سر کشمیر با یکدیگر اختلاف دارند. اختلافی که نه تنها موجب درگیری‌های مرزی بین دو کشور شده بلکه دست کم سه جنگ را نیز میان این دو کشور رقم زده است.

اما به تازگی درگیری دو کارشناس هندی و پاکستانی در یکی از کانال‌های خبری هند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. در حالی که این دو کارشناس از طریق ارتباط تصویری زنده در حال بحث و گفتگو با گوینده خبر در مورد خنثی سازی یک عملیات بمب گذاری انتحاری در کشمیر توسط ارتش هند بودند ناگهان اختلاف نظر آن‌ها به تهدید مسلحانه انجامید.

«مانیندِرجیت سینگ بیتا»، رئیس جبهه ضد تروریست All India و «افتخار چودهِری»، معاون دبیر اطلاعات حزب حاکم پاکستان (حزب تحکیم انصاف) پس از این درگیری لفظی با نشان دادن سلاح‌ برای یکدیگر خط و نشان کشیدند. در ویدئوی منتشر شده در حالی که دو کارشناس اقدام به تهدید یکدیگر می‌کنند گوینده خبر تلاش می‌کند تا به درگیری آن‌ها خاتمه دهد.

بیشتر بخوانید: میمونی که مجری زن را از استودیو فراری داد!

انتشار این ویدئو در فضای مجازی با واکنش کاربران همراه بود و آن‌ها ضمن انتقاد از این دو کارشناس با بازنشر این ویدئو از این بخش خبری به عنوان «سیرک» و «کانال کارتون» یاد کردند. برخی از کاربران نیز از این کانال خبری هند به علت دعوت از چنین کارشناسان سطح پایینی انتقاد کردند.

گفتنی است؛ این کانال خبری هند و گوینده آن «آرناب گوسوامی»، پیشتر نیز به علت مقصر دانستن پاکستان و عمران خان، نخست وزیر این کشور در حمله ملخ‌ها به هند مورد انتقاد کاربران قرار گرفته بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش زنده خبر با تهدید مسلحانه کارشناسان سیاسی نیمه تمام ماند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..