تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگداشت هفته محیط زیست با محور فضای

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، شهرام احمدی در  نشست هماهنگی بزرگداشت هفته محیط زیست  گفت: با توجه به  محدودیت در برگزاری تجمعات، در برگزاری غالب برنامه‌های بزرگداشت این هفته از فضای مجازی استفاده خواهد شد. وی با اشاره به شعار ملی این هفته با عنوان "جهش تولید، حفظ محیط زیست برای توسعه پایدار ایران" در تشریح برنامه‌های این اداره کل افزود: تبیین و برگزاری دوره های آموزشی-توجیهی مدیریت سبز برای دستگاه‌ها، واحدها و صنایع، تشدید پایش از صنایع و مراکز دفن زباله، انتشار پیام های زیست محیطی از طریق برنامه های شاد و کودکانه، کلیپ و انیمیشن از طریق فضای مجازی، برگزاری جلسات با خیرین استان برای انجام اقدامات فرهنگی، نصب اِلمان شهری طبیعی و زیست محیطی، برگزاری کارگاه آموزش حیات وحش به صورت مجازی برای گروه های هدف و محیط‌بانان، پخش مستند زیست محیطی از طریق صدا و سیمای مرکز استان، هماهنگی اجرای برنامه های مشترک با سمن های محیط زیستی و ... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در این هفته برشمرد.
۵ ژوئن روز جهانی محیط زیست با شعار "زمان برای طبیعت" در سال ۲۰۲۰، روزی است که از سوی سازمان ملل برای افزایش آگاهی مردم نسبت به محیط زیست انتخاب شده‌است. 
در ایران ۱۷ تا ۲۳ خرداد ماه به عنوان هفته محیط زیست نامگذاری شده است و برای هر روز این هفته عنوانی در نظر گرفته شده است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگداشت هفته محیط زیست با محور فضای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..