تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه وحشتناک آویزان شدن کودک از درب آسانسور!

 کودکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نفسگیر آویزان شدن یک کودک از درب آسانسور آپارتمانی در شهر «دایه»، واقع در استان هبئی چین را به تصویر می‌کشد. بسته شدن ناگهانی درب آسانسور در حالی که این دختر خردسال بیرون ایستاده بود و دستش با مچ بند ایمنی به پرستاربچه متصل بود موجب شد تا او به هوا بلند شده و آویزان بماند.

ویدئویی که منتشر شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که پرستاربچه در داخل اتاقک آسانسور ایستاده و دختر خردسال نیز بیرون از آسانسور است دیده می‌شوند. این در حالی است که مچ بند ایمنی‌ای که به دست پرستار بچه متصل است به مچ دست این کودک نیز بسته شده است. لحظاتی بعد ناگهان درب آسانسور بسته می‌شود و کودک به هوا بلند شده و آویزان می‌ماند. خوشبختانه آویزان ماندن غیرعادی این کودک موجب فعال شدن سیستم اضطراری آسانسور شده و حرکت آن متوقف می‌شود. سپس اتاقک آسانسور بصورت خودکار به پایین حرکت کرده و امکان بازگشت کودک روی کف زمین را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: ترن هوایی جالبی که پدربزرگ باذوق برای نوه‌اش ساخت!

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این حادثه صبح روز پنجشنبه رخ داد. بنا به این گزارش این کودک خردسال به همراه دو کودک دیگر با یک پرستار بچه بودند که این اتفاق رخ داد.

گفتنی است؛ بند‌های ایمنی به کمر، مچ یا بازوی کودکان به منظور جلوگیری از مفقود یا ربوده شدن آنها بسته می‌شود. قیمت مچ بندهای ایمنی ۳۰ یوان (۳.۴ دلار) است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه وحشتناک آویزان شدن کودک از درب آسانسور!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..