تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا گرفتار در دامی که یک عمر برای دیگران پهن می‌کرد!

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال کشته شدن مرد سیاهپوست بی‌گناه توسط پلیس آمریکا، آن هم به شکل بی‌رحمانه‌‌، تظاهرات در ایالات مختلف این کشور بالا گرفته و واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است.

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت نیز با انتشار ویدئویی از وضعیت نابسامان و کنونی  مینیاپولیس آمریکا در توئیتر نوشته است:

"اشتباه نکنید!
اینجا ‎سوریه نیست!
این تصاویر هم اگر چه مشابه آن را در ده سال اخیر یا حتی قبل از آن از بغداد، ادلب، حلب، حمص، حما، پالمیرا و... دیده‌اید، اما هیچکدام ز این‌ها نیست!؟

اینجا مینیاپولیس است، یه جایی در ینگه دنیا، ‎امريكا!

خیاط برای چند روز در کوزه گرفتار آمده ... "‎

.

بیشتر بخوانید: لگدکوب پرچم آمریکا توسط شهروندان ایالت مینیسوتا آمریکا + فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا گرفتار در دامی که یک عمر برای دیگران پهن می‌کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..