تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی دارای برکات معنوی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، ایرج کارخایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در گفتگویی ضمن بیان اینکه کتاب جلوه مشهود فرهنگ، خرد و تعالی بشری است بیان داشت: مردان بزرگ تاریخ از طریق کتاب ماندگار شده و روابط و تعاملات بشری در پرتو کتاب رونق می‌گیرد.
وی با اشاره به این مطلب که کتاب و کتاب‌خوانی نقش مهمی در تعالی و رشد بالندگی جامعه دارد، افزود: این مهم باید در فرهنگ اجتماعی ما بیش‌ازپیش پررنگ شود و به‌عنوان یکی نیاز مهم همواره موردتوجه باشد.
کارخایی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های بشر همواره در طول تاریخ این بوده است که به آگاهی‌های جدیدی دست پیدا کند اظهار داشت: دانستن و یادگرفتن از ویژگی‌های فطری آدمی است و خداوند این ویژگی تعالی خواهی را در وجود انسان نهاده است که قطعاً یکی از مهم‌ترین امکاناتی که می‌تواند به افزایش آگاهی ما کمک کند کتاب است.
وی با اشاره به این مطلب که جشنواره رضوی دارای اهمیت فراوانی است عنوان کرد: نوجوان آینده‌سازان مملکت ما هستند و با شرکت در جشنواره رضوی با سیره اهل‌بیت آشنا می‌شوند و این سبب وصل شدن آن‌ها به دریای معرفت اهل‌بیت خواهد شد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ضمن قدردانی از دست اندرکان برگزاری دهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی از مردم خواست در این جشنواره شرکت نمایند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی دارای برکات معنوی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..