تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشریح جزئیات برگزاری چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند با حضور سلیم غفوری مدیر شبکه مستند و میر تیموری دبیر جشنواره امروز صبح برگزار شد.

غفوری گفت: فراخوان چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند با شعار روایت حقیقت در قالب واقعیت از ۲۵ اردیبهشت اعلام شد و قرار است تا ۱۰ تیر آثار به دبیرخانه ارسال شود.

وی ادامه داد:به آثار راه یافته به بخش مسابقه مبلغی بابت حق پخش به تهیه‌کننده حقیقی اثر پرداخت می‌شود، برای بخش مستند کوتاه یک و نیم میلیون تومان، مستند نیمه بلند سه میلیون تومان، مستند بلند پنج میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

مدیر شبکه مستند عنوان کرد: امسال برای اولین بار جوایز تخصصی برای تدوین تصویربرداری پژوهش درنظر گرفته‌ایم و این جوایز به برنامه سازان تعلق می گیرد.

وی افزود: بخش ویژه‌ای از مستند‌هایی با موضوع کرونا خواهیم داشت و به جهادگری نهاد‌های مختلف ازجمله نظام سلامت و درمان می‌پردازیم.

همچنین امسال نیز همانند سال‌های گذشته سه بخش فیلم مستند، عکس مستند، مستندنگاری خواهیم داشت. در ضمن همچنان بخش انتخاب آثار مردمی را برگزار می‌کنیم.

غفوری اظهار کرد: اواخر تیرماه پخش آثار جشنواره از شبکه مستند شروع خواهد شد، پیش بینی می شود آثار در قالب ۵۰ برنامه پخش شود و در پاییز اختتامیه چهارمین جشنواره مستند را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشریح جزئیات برگزاری چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..