تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین‌های ریزر را در امتداد پارسه تجربه کنید

ریزر یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای دنیا است که محصولات گیمینگ بسیار باکیفیتی تولید می‌کند. اکثر گیمرهای حرفه‌ای دنیا هم از این محصولات استفاده می‌کنند؛ اما شاید فکر کنید که خرید محصولات ریزر در ایران کار آسانی نیست. خبر خوب اینجا است که سایت مای ریزر راه‌اندازی شده تا گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیوی بتوانند بهترین تجربه از یک بازی را کسب کنند. تا قبل از این بسیاری از محصولات ریزر را می‌شد در بازار تهیه کرد؛ اما باید حسابی وقت می‌گذاشتید و بازار را حسابی می‌گشتید. حالا با مراجعه به سایت مای ریزر می‌توانید جدیدترین محصولات ریزر را در ایران سفارش دهید.

شرکت امتداد پارسه که به واسطه وارد کردن محصولات سرفیس در ایران نام شناخته شده‌ای است، قصد دارد محصولات ریزر را راهی بازاز کند. پس خیالتان از بابت خرید محصولات سرفیس راحت باشد. مطمئن باشید که محصولات این برند جهانی را با خدمات پس از فروش بی‌نظیر دراختیار خواهید داشت.

از تست محصولات ریزر لذت ببرید

شنیدن اسم ریزر همیشه جذاب است؛ اما هیچ جذابیت و هیجانی به پای اینکه یک محصول ریزر را از نزدیک امتحان کنید نمی‌رسد. شرکت امتداد پارسه این امکان را برای گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی فراهم کرده تا بتوانند بازی‌های مورد علاقه خودشان را روی جدیدترین لپ‌تاپ‌های ریزر تجربه کنند. شما گیمرها می‌توانید با تکمیل فرم ثبت نام در تست محصولات ریزر شرکت کنید. فقط کافی است که سه بازی مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید و منتظر باشید تا برای تست محصولات ریزر با شما تماس گرفته شود. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که شرکت امتداد پارسه تمام اصول بهداشتی را برای انجام این تست در نظر گرفته است. پس با خیال راحت به تجربه بازی مورد علاقه خود مشغول شوید. امتداد پارسه پس از انجام بررسی‌های لازم با شما تماس خواهد گرفت و از شما دعوت می‌کند که جزو افرادی باشید که قرار است جدیدترین محصولات ریزر را در ایران تجربه کنند. با مراجعه به لینک زیر می‌توانید برای تست جدیدترین لپ‌تاپ‌های ریزر ثبت نام کنید.

ثبت نام برای تست محصولات ریزر

شرکت امتداد پارسه همیشه در تلاش بوده تا بهترین تجربه را برای گیمرهای ایرانی به‌همراه بیاورد. حالا این شرکت با عرضه لپ‌تاپ‌های ریزر خود را بیش از گذشته به گیمرها نزدیک کرده است. سایت مای ریزر به‌زودی میزبان گیمرها برای خرید جدیدترین لپ‌تاپ‌های شرکت ریزر خواهد بود. شما می‌توانید از این پس یکی از قدرتمندترین لپ‌تاپ‌ گیمینگ  دنیا را دراختیار داشته باشید. سایت مای ریزر امکان خرید انلاین این لپ‌تاپ‌ها را فراهم کرده تا بتوانید یکی از جذاب‌ترین خریدهای اینترنتی را تجربه کنید. البته امکان خرید حضوری در محل شرکت امتداد پارسه هم وجود دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین‌های ریزر را در امتداد پارسه تجربه کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..