تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین روش آموزشی برای گشاد کردن کفش

بهترین روش آموزشی برای گشاد کردن کفش

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گشاد کردن کفش یکی از مسائل بسیار ساده است که بسیاری نیز بعد از خرید کفش با آن رو در رو هستند. شاید برای همه ما  پیش آمده باشد کفشی را در فروشگاه تست کرده ایم و برای ما نیز خوب بوده است و اندازه پای ما بوده است، اما با چند روز استفاده احساس می‌کنیم برای ما نیز این کفش تنگ است و آن جا است که می‌رویم سراغ گشاد کردن کفش که ما در این مطلب  این موضوع را به شما آموزش خواهیم داد.

حتما شما روش‌هایی درباره این کار بلد هستید از جمله بعضی‌ها می‌گویند جوراب خیس بپوشید و برای چند قدم راه بروید درست می‌شود . بعضی‌ها می‌گویند که داخل کفش آب جوش بریزید.

اما مواردی که نیاز دارید تا این روش گشاد کردن کفش را پیدا سازی کنید:

بهترین روش آموزشی برای گشاد کردن کفش

سشوار

توپ‌های دایره‌ای (از کاغذ مچاله شده نیز می‌توانید استفاده کنید)

جوراب کلفت ( بهتر است از جوراب بافتنی استفاده کنید)


خوب حال نوبت رسیده به مرحله‌هایی که برای گشاد کردن کفش‌های تنگ باید انجام دهید.


برای شروع کار در مرحله اول شما باید کاغذ‌های مچاله شده و یا توپ‌های گرد را در داخل جوراب بافتنی قرار دهید و جوراب را داخل کفش بگذارید به صورتی که کاملا به کفش شما فشار بیاورد. البته می‌توانید به استفاده از توپ و یا کاغذ از پای خود نیز استفاده کنید و جوراب را پوشیده و سپس کفش را بپوشید. پس از انجام این کار شما باید سشوار را با حرارت ملایم دقیقا بر روی مکان‌هایی از کفش که می‌خواهید گشادتر شود قرار دهید. شسوار را به قدری بر روی این مکان‌ها قرار دهید که شروع به نرمی کند.


پس از اینکه مکان مورد نظر شما کاملا نرم شد سشوار را خاموش کنید، ولی جوراب را از کفش در نیاورید و اجازه دهید تا زمانی که کفش کاملا سرد نشده و حالت نگرفته جوراب یا پای شما داخل کفش بماند. کار گشاد کردن کفش تمام است دقیقا به همین راحتی. توجه کنید که میزان حرارت و زمان سشوار کشی بستگی به نوع کفش شما خواهد داشت. خوب امیدواریم که این روش به کار شما آمده باشد و اگر کفش تنگ دارید قبل از کنار گذاشتن آن از این روش نیز استفاده کنید .

منبع: نازشو

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین روش آموزشی برای گشاد کردن کفش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..