تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذاب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال در اندروید و iOS

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های ویدئویی اکنون عضو جدایی ناپذیر زندگی بعضی از کاربران دنیای فناوری هستند. این بازی‌ها گاهی به قدری محبوب می‌شوند که کارگردان‌ها تصمیم به ساخت فیلم‌های سینمایی از آن‌ها می‌گیرند. در بین‌ سبک‌های مختلف بازی‌، اکنون مدتی است که یک سبک جدید طرفدارن بسیاری به خود جذب کرده است.

این سبک بتل رویال نام دارد و همیشه به صورت آنلاین برگزار می‌شود. بازی‌های مختلفی در سبک بتل رویال ساخته شده‌اند که ما امروز قصد داریم به شما ده مورد از بهترین و پرطرفدارترین‌های آن‌ها را معرفی کنیم. در ادامه فهرست برترین بازی‌های پرطرفدار بتل رویال را مطالعه می‌کنید:

بازی Rocket royale، بساز تا زنده بمانی

عنوان Rocket royale دارای ظاهری بسیار مشابه با دیگر بازی‌های این سبک است، اما اتفاقی در گیم‌پلی، آن را با دیگر گزینه‌هایی که تاکنون طراحی شده متمایز می‌کند. این که شما آخرین نفر زنده در زمین بازی باشید آن چنان هم مهم نیست، در عوض باید راکت اختصاصی خود را ساخته و پیش از آن که کسی شما را بکشد از جزیره خارج شوید. گفتن این کار آسان‌تر از انجام دادن آن است.

جذاب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال در اندروید و iOS

ابتدا شما باید از سراسر نقشه منابع لازم را جمع‌آوری کنید، سپس باید مکانی آرام برای ساخت این راکت کشف کنید که البته با وجود ۲۴ دشمن تشنه به خون اصلا کار آسانی نیست. شما می‌توانید برای خود سنگر درست کنید تا کسی نتواند به شما آسیبی برساند. همچنین با در دست داشتن طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف می‌توانید رقبای خود را بکشید. برای داشتن یک تجربه جدید حتما عنوان Rocket Royale را امتحان کنید.

بازی Battlelands Royale با دوربینی از بالا

در کنار گرافیک عجیب، عنوان Battlelands Royale ویژگی دیگری نیز دارد که آن را با دیگر بازی‌های ساخته شده در این سبک متفاوت می‌کند. این یکی از بازی‌های حاضر در فهرست گزارش ما است که به گیمر‌ها یک دید از بالا می‌دهد. این یعنی به جای حالت اول شخص یا سوم شخص استاندارد بازی‌های این سبک، گیمر همه را از دوربین بالا مشاهده می‌کند. البته این امر هدف‌گیری را بسیار ساده می‌کند و همین باعث می‌شود که بازی مذکور از سایر موارد کژوال‌تر باشد.

جذاب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال در اندروید و iOS

همچنین به دلیل سبک خاص ساخت این بازی، زمان هر راند بسیار کوتاه‌تر از موارد دیگر است. برای مثال اگر شما برای بازی‌های دیگر به ۱۰ الی ۱۵ دقیقه زمان نیاز داشته باشید، در Battlelands Royale تنها ۵ دقیقه کافی است. وارد بازی شوید، شلیک کنید و خارج شوید؛ به همین راحتی می‌توانید این عنوان را انجام دهید. البته اگر از قوانین پایه آن ناراضی هستید می‌توانید یک بازی اختصاصی طراحی کنید و منتظر بمانید دوستان دیگر به آن اضافه شوند تا آن را در کنار یکدیگر بازی کنید.

ترکیب تیراندازی و پارکور در بازی Cyber Hunter 

عنوان Cyber Hunter یک بازی جالب با گرافیک خاص و سلاح‌های آینده‌نگرانه است، اما این تنها موارد جذاب این بازی نیست. علاوه بر تیراندازی معمول با مسلسل و تفنگ‌های مختلف، سایبر هانتر عنصر دیگری را به مبارزه‌های خود اضافه کرده است: پارکور. درست است، شخصیت شما می‌تواند از ساختمان‌ها بالا برود، بپرد و پشتک بزند. به طوری که گویی زندگی آن به این حرکات بستگی دارد. اگر می‌خواستید Assassin's Creed را با Battle Royale تجربه کنید، این بازی برای شما است. اما سایبر هانتر یک ترفند دیگر در آستین خود دارد.

جذاب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال در اندروید و iOS

با استفاده از انرژی از مکعب‌های کوانتومی که می‌توانید در اطراف نقشه پیدا کنید می‌توانید دستگاه‌های قدرتمند و حتی سازه‌هایی را ایجاد کنید که به شما در گرفتن دشمن کمک کنند.

بازی Bullet League، ساده اما کشنده

ممکن است از شنیدن این مسئله شگفت زده شوید که چیزی شبیه به platformer عنوان Battle Royale وجود دارد. نام بازی که چنین ویژگی دارد Bullet League است. یک بازی تیراندازی دو بعدی که شما را در مقابل سایر بازیکنان در یک محیط نوستالژیک قرار می‌دهد. تنظیم دوبعدی به این معنی است که بازی در هر گوشی هوشمند تقریبا بدون هیچ مشکلی اجرا خواهد شد.

جذاب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال در اندروید و iOS

این بازی هم خلاقانه و هم سرگرم کننده است و ما از توسعه دهندگانی که بازی‌هایی در این سبک به ما ارائه دهند، استقبال می‌کنیم. در این بازی خشونت کمتر شده و جای خود را به خلاقیت داده است.

نبرد گلادیاتوری در بازی OVERDOX

عنوان OVERDOX یک بازی دیگر است که به گیمر تصویری از بالا ارائه می‌دهد، اما دیگر خبری از سلاح گرم نیست. شخصیت‌های این بازی با سلاح‌های سرد و به سبک گلادیاتور‌ها با یکدیگر مبارزه می‌کنند. علاوه بر سلاح مورد نظر خود، شما دو اسلات مهارت نیز دارید که می‌توانید از آن‌ها با توانایی‌هایی که احساس می‌کنید برای شکست دادن ۱۱ جنگجوی دیگر مفید واقع می‌شوند، استفاده کنید.

جذاب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال در اندروید و iOS

در طول بازی شما وظیفه دارید سکه‌ها را نیز جمع آوری کنید، زیرا اگر این کار را انجام ندهید حتی اگر قفل منطقه بعدی باز شده باشد نمی‌تواند به آن وارد شوید. همچنین شما می‌توانید به آیتم‌های بسیاری برای بروزرسانی و سفارشی کردن شخصیت خود دسترسی داشته باشید.

بازی Creative destruction، بهترین جایگزین فورتنایت

عنوان Creative destruction یکی دیگر از باز‌ی‌های زیبا است که بر روی فرمول اثبات شده‌ای در این سبک سرمایه‌گذاری می‌کند. مسلما این فرمول شامل پرواز وسیله نقلیه‌ای که می‌توان از آن پرش کرد، جزیره‌ای با ساختمان‌های تخریب شده و البته ساخت رمپ‌ها و موانع می‌شود. اسلحه‌های متنوعی در این دنیا برای کشتن شخصیت‌ها در دسترس شما است و حالت اختصاصی FPS نیز وجود دارد.

جذاب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال در اندروید و iOS

شما می‌توانید به صورت تنها یا گروهی به مبارزه با دیگر گیمر‌ها بپردازید. بازی به طور مرتب با محتوا و وقایع جدید بروز می‌شود تا گیم‌پلی خسته کننده نشود. این بازی بهترین جایگزین Fortnite است

بازی Super mecha champions، نبرد در دنیای رباتیک

شما در این بازی وارد کاراکتر‌هایی می‌شوید که همگی ربات هستند و چه چیزی جذاب‌تر از این در یک دنیای رباتیک وجود دارد. معمولا یک بازی با ربات‌های سبک gundam باید از گرافیکی به سبک مانگا استفاده کند این بازی نیز نباید از این مسئله مستثنا باشد.

جذاب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال در اندروید و iOS

این بازی همه چیزی است که شما تصور می‌کنید یک بازی در این سبک باید اینگونه باشد. شما با یکی از شخصیت‌های رباتیک این عنوان، بازی را شروع می‌کنید. در این بازی به بقیه شلیک می‌کنید، سوار هاوربورد می‌شوید و در نهایت پشت ساختمان‌ها قایم شده یا برای پیدا کرده دشمنان از روی آن‌ها پرواز می‌کنید. این بازی بسیار سرگرم کننده است و اگر از قبل طرفدار فرهنگ ژاپنی باشید مطمئناً آن را دوست خواهید داشت. یک هشدار، از آن‌‎جایی که حجم این بازی بسیار زیاد است و بیش از ۲ گیگابایت دارد مطمئن شوید که فضای کافی در گوشی خود دارید.

بازی Call of Duty Mobile، رقیب سرسخت این سبک

بازی Call of Duty دیر به مرحله بتل رویال رسید، اما به محض ورودش حجم عظیمی از طرفداران قدیمی و جدید را به سمت خود جذب کرد. اگر این بازی با آمدنش Fortnite را تحت تاثیر قرار نداده باشد، حداقل از PUBG جلو زده است. با داشتن گرافیک بسیار خوب در تلفن همراه، حالت‌های مختلف بازی و اکشن پر سرعت، CoD mobile به درستی شهرت یکی از بهترین بازی‌های تیرانداز‌های برای تلفن‌های هوشمند را بدست آورده است.

جذاب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال در اندروید و iOS

چه چیزی هیجان انگیزتر از ۱۰۰ نفر وجود دارد که برای زنده ماندن می‌جنگند. از روی آن‌ها با ماشین عبور کنید، نارنجک پرت کنید یا از فاصله یک مایلی آن‌ها با اسنایپ بکشید. فرصت‌ها بی پایان است. محبوبیت CoD تضمین می‌کند که شما هرگز مجبور نخواهید شد زمان زیادی را در انتظار باقی گیمر‌ها در لابی بگذرانید؛ این مسئله همیشه یک امتیاز مثبت است.

بازی PubG Mobile و تاکتیک‌های خاص

اما شاید شما به بعضی از عناصر بازی Arcade که Call of Duty به اکشن اضافه می‌کند علاقه‌مند نیستید و ترجیح می‌دهید یکی از بازی‌های بتل رویال OG را بازی کنید. عنوان PubG گیم پلی جذابی را ارائه می‌دهد. گرافیک خوب، اسلحه‌های آشنا، تاکتیک‌های خاص و گزینه‌های سفارشی سازی بیشتر از آنچه هستند که شما احتیاج دارید.

جذاب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال در اندروید و iOS

در واقع، این بازی در حال حاضر چیزی را ارائه می‌دهد که احتمالاً هرگز فکرش را نمی‌کرده است: پارک تفریحی درون بازی. اگر مدتی در PubG بازی نکرده اید، اکنون زمان بازگشت دوباره است!

بازی Fortnite، برترین عنوان سبک بتل رویال

در آخر همه این بازی‌ها باید به سراغ معروف‌ترینشان برویم. اگر حتی علاقه کمی به بازی دارید، به هیچ وجه نمی‌توانید از آن چیزی نشنیده باشید. حتی افرادی که در زندگی خود بازی ویدیویی نکرده اند (معمولاً والدین) درباره آن می‌دانند و رقص کاراکتر‌های آن را دیده اند. دلیلی برای محبوبیت بالای آن وجود دارد و آن این است که این بازی عالی است. تسلط بر اسلحه‌های مختلف به همان اندازه که سازنده سریع باشید، بسیار مهم است و به هر دو برای زنده ماندن در پایان بازی احتیاج دارید.

جذاب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال در اندروید و iOS

فصول مختلف بازی به طور مرتب در حال جابجایی است و اطمینان می‌دهد که همیشه چیز جدیدی در آن وجود دارد که به دنبالش باشید و خود را با بازی سرگرم کنید. فورتنایت بازی است که بتل رویال را به بخشی از فرهنگ تبدیل کرده است و برای همین، سزاوار آن است که عنوان نهایی مجموعه ما باشد.

گزارش از مصطفی عسگری

بیشتر بخوانید: بهترین نرم‌افزار‌ها برای ضبط صدا در گوشی هوشمند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذاب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال در اندروید و iOS»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..