تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشحالی ستاره پرسپولیس از بازگشت دوباره لیگ‌برتر

پرسپولیس با روحیه بالا مهیای شروع دوباره لیگ می شود. حالا سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت بهداشت هم قانع شده‌اند که ادامه برگزاری دیدارها نمی تواند به سلامتی افراد جامعه آسیب جدی وارد کند و از این رو، لیگ از اوایل تیر ماه دوباره کلید می‌خورد.
سیامک نعمتی مهاجم سرخپوشان این اتفاق را یک خبر امیدبخش برای فوتبال ایران می‌داند. در این روزها که تمرینات گروهی همه تیم ها کلید خورده، با سیامک برای دقایقی صحبت کردیم که ماحصل این گفت و گو را می خوانید:

*پس از کلی ماجراجویی، لیگ به نقطه ای رسید که دوباره آغاز شود. نظرت در این مورد چیست؟
همین ابتدا بگویم که واقعا از این موضوع خوشحال هستم. در تمام این مدت تمرینات انفرادی را فقط به خاطر همین روزها دنبال می‌کردیم. واقعاً سخت است که یک بازیکن حرفه‌ای در تمرینات خانگی شرکت کند و در قرنطینه به صورت اختصاصی، برنامه‌های خود را پیش ببرد. ما یک تیم منسجم و بسیار قدرتمند هستیم و باید در سه جبهه به میدان برویم. به همین خاطر تعطیلی ضربه مهلکی به ما وارد می‌کند؛ اما بسیار خوشحالم که دوباره مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به این نتیجه رسیدند که می‌توانیم بازی‌ها را از سر بگیریم.

*وضعیت جسمی خودت در حال حاضر چطور است؟ برای بازگشت به لیگ آماده ای؟
بله از هر نظر که بگویید احساس خیلی خوبی دارم و فکر می‌کنم بتوانم مثل ماه های گذشته به تیم خدمت کنم البته همه بازیکنان پرسپولیس چنین شرایطی دارند چون همان طور که گفتم ما امیدوار به بازگشت لیگ بودیم و حالا این اتفاق رخ داده است پس با خوشحالی و امید زیاد و انگیزه های بالا دوباره به لیگ برمی گردیم.

*با این حال همچنین شاهد نامه نگاری ها و اعتراض ها در خصوص ادامه یافتن رقابت‌های لیگ هستیم. در این مورد هم نظر می‌دهی؟
به هر حال، هر کسی نظری دارد و باشگاه‌های دیگر هم می توانند اعتراض و انتقاد کنند اما همه ما باید بدانیم که تحت هر شرایطی باید تابع قانون باشیم. وقتی قانون می‌گوید منعی برای ادامه لیگ وجود ندارد، پس امیدوارم همه یاری بدهند تا بازی‌ها برگزار شود.

*در نیم‌فصل اول شرایط خاصی داشتی، فکر می کنی بتوانی در صورت ادامه یافتن رقابت‌ها به وضعیت بهتری برسی و دوباره در ترکیب اصلی تیم بازی کنی؟
من در بخشی از نیم‌فصل دچار آسیب‌دیدگی بودم ولی به اندازه کافی هم بازی کردم. بالاخره برای چیدن ترکیب اصلی ما نباید نظر بدهیم و این مربیان هستند که نظر نهایی را می‌دهند. ما فقط باید اجرا کننده دستورات باشیم. هرچه کادرفنی تیم بخواهد من انجام می‌دهم. بنده فقط یک بازیکن هستم و بازیکنان حق ندارند در تصمیم‌های بزرگ کادرفنی دخالتی داشته باشند. 

*با چند تن از پیشکسوتان باشگاه که صحبت می‌کردیم، می‌گفتند این پرسپولیس اگر برای چند سال حفظ شود، قهرمانی ها در لیگ ادامه پیدا می کند. نظر خود در این رابطه چیست؟ 
بله من هم با توجه به شناختی که از همبازیان خودم دارم، مطمئنم که پرسپولیس می تواند چندین سال قهرمان ایران باشد. تا همین حالا هم ما خود را برای قهرمانی در سال‌های آینده آماده می‌کنیم و این شیرین ترین بخش کار ماست. به هرحال پرسپولیس تیم کوچکی نیست. ما یک تیم قدرتمند در زمین، یک تیم کامل و قوی کادرفنی روی نیمکت و یک تیم متحد روی سکوهای ورزشگاه داشتیم و این سه قهرمانی پدید آمد. قهرمانی چهارم را هم با همین فرمول به دست می‌آوریم. انشالله در فصل های بعدی هم آماده می‌شویم تا قهرمانی‌های بیشتری به ویترین باشگاه اضافه کنیم. تا این تیم پرسپولیس در کنار هم باشد و اتحادش را حفظ کند، هر جامی که بخواهیم را به دست می آوریم. 

*گفته می‌شود تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل از این تیم جدا می‌شوند. آیا تو هم در این مورد خبری شنیده ای؟ 
بگذارید در این خصوص بازیکنان دیگر صحبت کنند و من نمی‌توانم در خصوص دیگران حرف بزنم. فقط این را می‌دانم که الان زمان مناسب برای پاسخ دادن به این مسائل نیست و ما باید با تمام وجود به فکر ادامه بازی‌ها باشیم. انشاءالله پس از کسب چهارمین قهرمانی می‌توانیم در مورد همه چیز حرف بزنیم. در حال حاضر فقط به قهرمانی بعدی و بازگشت پر قدرت به لیگ فکر می‌کنیم که انشاالله بتوانیم در کنار هم و با حمایت هواداران مان بهترین نتایج ممکن را بگیریم و یک افتخار دیگر کسب کنیم.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشحالی ستاره پرسپولیس از بازگشت دوباره لیگ‌برتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..