تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره بانمک منصوریان از امیر قلعه نویی/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کسی که با منصوریان تماس گرفت و اولین بار پیشنهاد حضور در استقلال را به او داد، علیرضا منصوریان بود. سرمربی سابق استقلال یک بار تعریف کرد وقتی قلعه نویی با خانه آنها تماس گرفت، ابتدا تصور می کرد یکی از دوستانش که در کار تقلید صداست، صدای قلعه نویی را تقلید می کند. این مسئله باعث شده بود تا او حرف های قلعه نویی را جدی نگیرد و گوشی را به دست رفیقش بدهد که «سرکاری است و بپیچان!»  سرانجام منصوریان فهمید که نه، واقعا آن فرد خود قلعه نویی است. جالب اینجاست بعدها دیگر رفاقت این دو مثل قدیم نبود.

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره بانمک منصوریان از امیر قلعه نویی/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..