تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنان مادر شهیدی که با حاج قاسم تلفنی صحبت کرده بود

ناراحتی مادر یکی از شهدا از شهادت حاج قاسمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ویدئویی از مادر یک شهید بر سر مزار شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در گذشته با ایشان به صورت تلفنی صحبت کرده بود، منتشر شده است. این مادر شهید در ویدئو منتشر شده می‌گوید "حیف که حاج قاسم رفت، اما این شهید در بهترین جا یعنی کربلا از این دنیا رفت".

سپهبد قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ توسط نیرو‌های آمریکایی در کشور عراق به شهادت رسید. در ادامه ویدئو منتشر شده از مادر شهید را مشاهده کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنان مادر شهیدی که با حاج قاسم تلفنی صحبت کرده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..