تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت جیپ خودروی Compass را برای بازار اروپا ارتقا می‌دهد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌آید که شرکت جیپ سعی دارد ارتقا‌های جدیدی را بر روی اتومبیل Jeep Compass برای بازار اروپا اعمال کند. این باور زمانی قوت گرفت که شرکت سازنده روز پنجشنبه با انتشار ویدئویی در صفحات فضای مجازی تصمیم به جلب توجه کاربران گرفت. طبق اطلاعات منتشر شده، اطلاعات تکمیلی معرفی اتومبیل هفته آینده در قالب یک برنامه آنلاین اجرا خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی از معرفی نمونه ارتقا یافته Jeep Compass برای بازار‌های اروپایی

در حال حاضر هیچ مدرکی در رابطه با جزئیات تغییرات اعمال شده بر روی اتومبیل Jeep Compass در دسترس قرار نگرفته است. حتی در ویدئوی منتشر شده روز گذشته، شرکت سازنده تصمیم گرفت تا تنها چند تصویر نزدیک از قسمت جلویی اتومبیل را به نمایش بگذارد. در واقع باید اظهار داشت قسمت‌های به نمایش درآمده نیز شباهت بسیار زیادی به نمونه موجود در بازار داشتند و تغییری در آن‌ها دیده نمی‌شد. در حالی که این خودرو ممکن است از طراحی جدید برخوردار شود، نوشته‌های داخل ویدئوی منتشر شده از قابلیت‌های احتمالی دیگری خبر می‌دهند.

شرکت جیپ خودروی Compass را برای بازار اروپا راتقا می‌دهد

طبق این اطلاعات به نظر می‌آید که شرکت جیپ در نظر دارد تا سرویس به اشتراک‌گذاری خودروی خود را گسترش دهد. نمایش جمله "Connected with Freedom" به معنای اتصال با آزادی در ویدئوی منتشر شده می‌تواند شباهتی با پلتفرم اشتراک‌گذاری اتومبیل شرکت فیات داشته باشد. این سرویس که My Dream Garage نام دارد همواره برای کاربران به مانند یک راز است و ابتدا در زمان معرفی فیات ۵۰۰ رونمایی شد. شواهد حاکی از آن است سرویس مورد نظر به خریداران اتومبیل فیات ۵۰۰ اجازه می‌دهد بین اتومبیل‌هایی که در فهرست نمونه کار شرکت فیات قرار دارند تعویض خودرو کنند. البته گفتنی است که این قابلیت همچنان به صورت واضح توضیح داده نشده و منابع خبری تصور دقیقی از آن ندارند.

شرکت جیپ نیز همانند فیات توضیحات دقیقی را درباره مدارک منتشر شده برای کاربران عرضه نکرده؛ به هر حال مشخص است که تغییرات صورت گرفته بر روی اتومبیل ارتقا یافته شرکت جیب قرار است مختص به بازار اروپا باشد. گفتنی است که همچنان زمان مشخصی برای هیبریدی کردن اتومبیل Jeep Compass در آمریکا مشخص نشده است، اما این پیشرانه قدرت در بازار اروپا موجود است. گفته می‌شود شرکت جیپ پنجشنبه آینده اطلاعات بیشتری را در اختیار طرفداران قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: افزایش چشمگیر کاربران ویندوز برنامه‌های مایکروسافت را تغییر داد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت جیپ خودروی Compass را برای بازار اروپا ارتقا می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..