تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استراتژی تجاری جدید اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی اعلام شد

کارلوس گون که از سال گذشته به اتهام جرایم مالی در ژاپن زندانی شده بود، در تاریخ ۳۰ دسامبر ۲۰۱۹ با جت شخصی‌ به لبنان رسید تا از سیستم قضایی ژاپن فرار کند. او سابقه‌ی مدیرعاملی در نیسان و ریاست هیئت‌مدیره‌ی گروه خودروسازی رنو-نیسان-میتسوبیشی را در کارنامه داشت. این اتفاق، سال گذشته اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی را در شوک سختی فرو برد. پس از آن نیز همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا خودروساز فرانسوی به لبه‌ی پرتگاه ورشکستگی سوق داده شود و آن را مجبور کرد تا تعدادی از مدل‌های خود را حذف کند. سرانجام پس از چند ماه، این اتحاد استراتژی جدید تجاری خود را اعلام کرده است که می‌تواند به مقاومت در برابر بحران اقتصادی کنونی کمک کند.

Carlos Ghosn / کارلوس گوسن

در کنفرانس مطبوعاتی طولانی که دیروز انجام شد، مسئولان اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی به تشریح برنامه‌‌های تجاری جدید خود پرداختند و بخشی که بیشترین توجه کارشناسان را به خود جلب کرد، اصطلاحاً اصول طرح «رهبر - پیرو» برای خودروهای تولیدی است. گفته می‌شود كه در هر بخش، این گروه یک مدل «مادر» با تعدادی مدل جانبی مهندسی‌شده توسط شركت «پیشرو» با پشتیبانی تیم‌های «پیرو» خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود که این مدل جدید تجاری تا ۴۰ درصد سرمایه‌گذاری در توسعه‌ی خودرو را کاهش دهد.

مقاله‌های مرتبط:

استراتژی جدید دیگر این خواهد بود که هر کدام از شرکت‌های اتحاد روی یک یا چند منطقه اصلی در جهان متمرکز می‌شوند؛ هدف این است که هر شرکت بتواند در بازار رقابتی باقی بماند و به‌عنوان مرجعی برای سایر شرکت‌ها به منظور ارتقای رقابت‌پذیری عمل کند. طبق این استراتژی جدید، نیسان مرجع بازار چین، آمریکای شمالی و ژاپن خواهد بود. رنو مسئولیت بازارهای اروپا، روسیه، آمریکای جنوبی و آفریقای شمالی را بر عهده می‌گیرد، درحالی‌که میتسوبیشی مناطق آسه‌آن و اقیانوسیه را تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

تحت این نقش‌های جدید داخلی، نیسان مسئولیت هدایت و بازسازی بخش شاسی‌بلند کامپکت را تا سال ۲۰۲۵ خواهد داشت، درحالی‌که رنو مسئولیت بخش شاسی‌بلند ساب‌کامپکت را بر عهده دارد. اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی تخمین می‌زند که نزدیک به ۵۰ درصد از مدل‌های آن تحت طرح «رهبر-پیرو» تا سال ۲۰۲۵ توسعه یافته و تولید شوند.

ژان دومینیک سنارد رنو / renault

ژان دومینیک سنارد، رئیس هیئت مدیره اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی در این زمینه اظهار داشت:

این اتحاد، یک همکاری استراتژیک و عملیاتی بی‌نظیر در دنیای خودرو است و ما را برای ایجاد تغییر در چشم‌انداز جهانی خودروها یاری می‌کند. مدل تجاری جدید، اتحاد را قادر می‌سازد تا هر شرکت ضمن ایجاد فرهنگ و میراث مربوط به خود، بیشترین دارایی‌ها و قابلیت‌های عملیاتی را به دست آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استراتژی تجاری جدید اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..