تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهمانان ویژه شهید سلیمانی در گلزار شهدا

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته زینب سلیمانی فرزند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با انتشار دو ویدئو از مزار پدرش در گلزار شهدای کرمان در استوری صفحه اینستاگرامی‌اش از وقوع اتفاقی زیبا خبر داد؛ عروس و دامادی پس از برگزاری مراسم ازدواجشان، با لباس عروسی و دامادی و همزمان با ساعت شهادت حاج قاسم بر سر مزار ایشان حاضر شدند.

این عروس و داماد از شهید سلیمانی خواستند تا برای خوشبختی و موفقیتشان در زندگی مشترک، دعای خیرش را بدرقه راهی که به تازگی آغاز کرده اند، کند.

بیشتر بخوانید: دلنوشته رئیس مجلس یازدهم برای شهید سلیمانی

زینب سلیمانی با انتشار ویدئویی از حضور این زوج جوان در شب اول زندگی مشترکشان نوشت و توضیح داد که پدرش آن قدر مهمان نواز است که برای این عروس و داماد و زندگی جدیدشان حتما دعا خواهد کرد.

دختر سردار دل‌ها همچنین ویدئویی از گلزار شهدای کرمان و مزار گلباران شده پدرش منتشر کرد که در این ویدئو مداحی محمود کریمی مداح آئینی کشور در وصف حاج قاسم شهید پخش شده است.

در ادامه ویدئو‌های منتشر شده توسط زینب سلیمانی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهمانان ویژه شهید سلیمانی در گلزار شهدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..