تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از ربات بجای دانشجویان در مراسم فارغ التحصیلی!

 رباتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از شیوع کرونا چند ماهی می‌گذرد. این ویروس که اکنون در ۲۱۳ کشور جهان گزارش شده تاکنون بیش از ۵۸۱۳۰۰۰ تن را آلوده کرده که بیش از ۳۵۷۰۰۰ تن از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. کشور‌های آمریکا، برزیل، روسیه، اسپانیا و انگلیس دارای بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در جهان هستند.

بیشتر بخوانید: اقدام باورنکردنی راهب هندو برای غلبه بر کرونا! 

کشور چین که نخستین موارد شیوع کرونا در شهر ووهان این کشور گزارش شد با نزدیک به ۸۳۰۰۰ مبتلا در رده چهاردهم کشور‌های دارای بیشترین تعداد مبتلاین قرار دارد. همچنین بیش از ۴۶۰۰ تن از مبتلایان به کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند. اما به تازگی انجام مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاهی در این کشور که با کمک ربات‌ها انجام شد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. در این مراسم که در دانشگاهی در «نانجینگ» انجام شد از دو ربات به جای دانشجویان که به دلیل قرنطینه کرونایی قادر به حضور در آن نبودند استفاده شد. در ویدئویی که منتشر شده است بر تن دو ربات در حالی که لباس مخصوص فارغ التحصیلی پوشانده شده دانشجویان نیز از طریق ویدئو کنفرانس مراسم فارغ التحصیلی خود را دنبال می‌کنند. این ربات‌ها توسط تیمی از دانشجویان دانشگاه نانجینگ ساخته شده بود.

 این مراسم در تاریخ ۲۲ می‌در دانشگاه پست و ارتباطات نانجینگ واقع در شرق چین برگزار شده بود. در این مراسم به ۱۵۰۰ دانشجوی کارشناسی ارشد و دکترا مدرک دانشگاهی آن‌ها اعطا شد. تنها گروه کوچکی از دانشجویان توسط دانشگاه برای حضور در این مراسم انتخاب شده بودند و سایر دانشجویان از طریق ویدئو کنفرانس در آن شرکت کردند. همچنین از ربات‌ها به جای دانشجویانی که بخاطر شیوع کروناویروس قادر به حضور در این مراسم نبودند استفاده شده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از ربات بجای دانشجویان در مراسم فارغ التحصیلی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..