تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از دانلود نرم افزار اینستاگرام تا آنتی ویروس نود ۳۲

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

از نرم افزار مترجم گوگل تا دانلود نرم افزار اسکنر اندروید

دانلود Instagram 143.0.0.3.0– برنامه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

دانلود Instagram 138.0.0.0.37 – برنامه رسمی اینستاگرام

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود CM Browser – Adblock Download 5.22.21.51 – مرورگر پرسرعت

نرم افزار CM Browser یک مرورگر حرفه‌ای برای بارگذاری صفحات وب در گوشی است. یکی از ویژگی‌هایی که این مرورگر را از دیگر نرم افزار‌ها متمایز کرده، داشتن امنیت بسیار بالای آن است.

به محض آن که به وب سایتی وارد شوید که حاوی کد‌های مخرب و مشکل ساز باشد این مرورگر به شما هشدار خواهد داد تا از وارد شدن به آن وب سایت خودداری کنید.

دانلود مرورگر CM Browser  برای اندروید و ios ؛ لذت امنیت و سرعت در وبگردی با برنامه‌ای کم‌حجم

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Simple Radio – Free Live FM AM Full 3.0.1 – برنامه رادیو اینترنتی ساده

برنامه  Simple Radio – Free Live FM AM Full Unlocked عنوان یک رادیو اینترنتی است که محیط بسیار ساده‌ای دارد. این نرم‌افزار توسط شرکت Streema, Inc توسعه یافته و برای سیستم‌عامل اندروید عرضه شده است.

قابلیت‌های موجود در این رادیو مجموعه‌ای از فرکانس‌های رادیویی AM و FM را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد هر شبکه‌ای که دوست دارند را انتخاب کنند. در این برنامه بیش از چهل هزار ایستگاه رادیویی موجود است که می‌توانید حتی با سرعت کم اینترنت نیز پخش کرده و از آن‌ها لذت ببرید.

بهترین آنتن دهی اینترنت اطراف خود را بیابید + دانلود نرم افزار

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود NoxCleaner 2.7.9 – برنامه بهینه ساز سریع

برنامه NoxCleaner نرم افزاری برای گوشی های هوشمند است که به وسیله آن می توانید فایل های باقی‌مانده از نرم افزارها و همچنین فایل های cache را از گوشی‌تان حذف کنید. نرم افزار NoxCleaner آن دسته از برنامه هایی را حذف می کند که حافظه RAM گوشی را اشغال کرده و به این ترتیب باعث میشود سرعت و عمر باتری گوشی شما را افزایش یابد. برای استفاده از این نرم افزار کافی است روی نماد پاک سازی ضربه زده تا کلیه اطلاعات اضافی از روی گوشی حذف شوند.

دانلود NoxCleaner 2.7.9 – برنامه بهینه ساز سریع دستگاه های اندرویدی

 دانلود iKeyboard – emoji,emoticons 4.8.2.4204 – آی کیبورد

کیبوردهای مختلفی تاکنون توسعه یافته‌اند اما بعضی از آن‌ها به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد بسیار در بین کاربران محبوب می‌شوند. می‌توان گفت که برنامه‌ای امروز برای شما آماده‌ کردیم موفق شده است به دلیل زیبایی به یکی از برترین کیبردهای اندرویدی تبدیل شده است.

 این برنامه iKeyboard – emoji,emoticons است. این برنامه با داشتن طراحی خاصی که دارد به شما کمک می‌کند که به سریع‌ترین شکل ممکن تایپ کنید و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

دانلود iKeyboard – emoji,emoticons 4.8.2.4204 – کیبرد “آی کیبورد” اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود ESET Mobile Security & Antivirus ۵.۴.۱۲ – آنتی ویروس نود ۳۲

آنتی ویروس یکی از نیازهای اولیه در هر نوع دستگاه مبتنی بر سیستم عامل های هوشمند است  که باید سعی کرد بهترین های آن را انتخاب کرد. ما امروز یکی از بهترین ویروس کش ها را به شما معروفی میکنیم. همچنین این نرم افزار توانایی قفل گذاری براپلیکیشن های دیگر را هم دارد.

برنامه ESET NOD32 جزو قابل اعتماد ترین آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی برای سیستم عامل اندروید است. این برنامه  می‌تواند ویروس ها، تروجان ها، اسپای ویرها و اد ویرهای موجود در حافظه و کار حافظه  شما را با سرعتی بالا و خارق العاده شناسایی کرده و اقدام به حذف آن ها نماید. این نرم‌افزار ESET NOD32 نیز از قوی‌ترین برنامه‌های آنتی‌ویروس است که میدان رقابت را فضایی سخت برای بسیاری از نرم‌افزارها ساخته است. این برنامه یک کلکسیون از امکانات لازم برای حفاظت و ایجاد امنیت را در خود جای می‌دهد.

دانلود ESET Mobile Security & Antivirus 5.3.33.0 – آنتی ویروس نود 32 برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 دانلود EarthQuake PRO 14.1.3 – برنامه جهانی مانیتورینگ زمین لرزه

برنامه EarthQuake PRO یک نرم‌افزار بی‌نظیر برای بررسی هوشمند و زیر نظر گرفتن زلزله در سراسر جهان است. این برنامه کاربردی توسط Francesk Xhaferri توسعه یافته و منتشر شده است. شما با استفاده از آن می‌توانید از لرزش زمین در هر جای جهان مطلع شوید.

با استفاده از این نرم افزار و توانایی‌های خاص آن می‌توانید به راحتی زمین لرزه‌ها را در سراسر جهان مشاهده کنید و همچنین بدانید شدتش به چه میزان بوده است. برنامه مذکور را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌های ممکن در این زمینه دانست.

دانلود Yahoo Weather 1.20.4 - برنامه پیش بینی آب و هوا یاهو

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Floor Plan Creator Full 3.4.5-build-350 – برنامه نقشه‌کشی عالی

برنامه Floor Plan Creator Full یک نرم‌افزار پرامکانات است که برای ایجاد نقشه‌ها و پلن‌های داخلی خانه توسعه یافته است. این نرم‌افزار توسط Marcin Lewandowski برای سیستم‌عامل اندروید تولید شده است. برنامه مذکور به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی نقشه‌های حرفه‌ای را طراحی کنند. 

شما می‌توانید با دانلود برنامه Floor Plan Creator Full بسیاری از کارهایی که یک نقشه کش حرفه‌ای انجام می‌دهد را انجام دهید. در این برنامه خلاقیت شما از همه چی مهم‌تر است.

دانلود Yahoo Weather 1.20.4 - برنامه پیش بینی آب و هوا یاهو

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود WINDY APP 7.7.3 – برنامه پیش‌بینی آب و هوا، باد و امواج

در روزهای مختلف فصل، هوا متغیر است. گاهی ممکن است هوا در صبح خوب باشد اما چند ساعت بعد باران شروع شود. اخبار هواشناسی دقیقا می‌توانند در این زمینه به ما کمک کنند. یکی از برنامه‌های جدید در این زمینه که می‌تواند به کاربران خیلی در پیش‌بینی هوا کمک کند WINDY APP: wind forecast & marine weather است.

نرم افزار WINDY APP: wind forecast & marine weather برای کسانی که می‌خواهند اطلاعات دقیق هواشناسی را در اختیار داشته باشند بسیار مناسب است. این برنامه را می‌توان جزو بهترین گزینه‌های موجود در دنیا قرار داد.

دانلود Omoro – Icon Pack 5.3.0 – آیکون پک تیره مخصوص اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 دانلود Flashlight File Manager Premium 2.4.4 – مدیریت فایل ساده و قدرتمند

برنامه Flashlight File Manager Premium نرم‌افزار مدیریت فایل قدرتمندی مخصوص سیستم‌عامل اندروید است که محیط آن بسیار ساده است. این نرم‌افزار را Flashlight + Clock توسعه داده و منتشر کرده است. این برنامه به کاربر کمک می‌کند که با دسترسی به گزینه‌هایی متنوع هر نوع فایلی را که می‌خواهد به راحتی مدیریت کند.

همچنین این نرم‌افزار با اتصال به سرور‌های ابری، می‌تواند بعضی از فایل‌ها را به آن جا انتقال دهد. از جذاب‌ترین قابلیت‌های این برنامه می‌توان به دسته بندی خودکار و هوشمندانه تمامی فایل‌های شما برای داشتن یک مرور آسان‌تر، مشاهده و مدیریت تمامی برنامه‌های نصب شده بر روی دیوایس و توانایی ارسال فایل‌های حافظه بر روی سرور های ابری اشاره کرد.

دانلود Yahoo Weather 1.20.4 - برنامه پیش بینی آب و هوا یاهو

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از دانلود نرم افزار اینستاگرام تا آنتی ویروس نود ۳۲»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..