تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشعار پایداری در «لقمه‌های خاردار»

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،کتاب «لقمه‌های خاردار» شرح حال مردمی است که از باند زخمشان پرچم مقاومت افراشته و مرگ را صمیمانه در آغوش کشیده اند. ده‌ها سال مبارزه مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی یکی از درخشان‌ترین نمونه‌های پایداری ملل در برابر شرارت و زیاده خواهی مهاجمان بیگانه است. ایران نیز در تب و تاب پیروزی انقلاب اسلامی بود که جنگ تحمیلی آغاز شد. جریان شعر، که همراهی اش را با جریان خروشان انقلاب اسلامی نشان داده بود، در این مرحله نیز از پای ننشست و همراه با اولین شلیک گلوله‌ها بیش از گذشته بالیدن گرفت و تعهد خود را به نظام و ملت اسلامی و انقلابی ایران به اثبات رساند.

اشعار پایداری در «لقمه‌های خاردار»

کتاب «لقمه‌های خاردار» نوشته مرتضی زارع بهرامی در ۴۰۰ صفحه از سوی انتشارات سوره مهر راهی بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشعار پایداری در «لقمه‌های خاردار»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..