تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«آزردگان» در شش اپیزود ساخته می‌شود

مهدی فرد قادری نویسنده و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت تولید «آزردگان» در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: در صورت مساعد شدن شرایط تولید، حدود یک ماه آینده پیش تولید این فیلم را آغاز می‌کنیم؛ تلاش می کنیم که این اثر سینمایی را  تابستان بسازیم.

این کارگردان درباره جزئیات جدیدترین فیلمش عنوان کرد: این فیلم اثری درام است و در شش اپیزود ساخته خواهد شد و لوکیشن‌های آن در تهران است.

فردقادری افزود: نویسندگی و کارگردانی فیلم بر عهده خودم است و تهیه کنندگی آن را فرزاد موتمن انجام می‌دهد؛ بر خلاف دیگر آثارم «آزردگان» پربازیگر و پرلوکیشن خواهد بود.

او در خصوص نمایش «آزردگان» در جشنواره فیلم فجر گفت: اولویت ما حضور در جشنواره فیلم فجر نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««آزردگان» در شش اپیزود ساخته می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..