تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش چشمگیر کاربران ویندوز برنامه‌های مایکروسافت را تغییر داد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافت سرانجام از برنامه‌هایش برای ویندوز 10X گفت. بر اساس اطلاعات به دست آمده این شرکت قصد دارد تا به دنبال درخواست بالای کاربران، تمرکز خود را بر روی ارائه ویندوز 10X بر روی دستگاه‌های مختلف بگذارد.

توضیحات رسمی مایکروسافت درباره هدف انتشار ویندوز 10X

پنوس پنای، رئیس ویندوز مایکروسافت بر روی دستگاه‌های الکتریکی، به دنبال هدف آن‌ها برای ارائه ویندوز بر روی تک صفحه‌ای گفت: " امروز دنیا بسیار با جهانی که ما اکتبر سال پیش، زمانی که هدفمان از انتشار ویندوز برای دستگاه‌هایی با دو صفحه نمایش بیان کردیم تفاوت دارد". وی ادامه داد" با ساخت ویندوز ۱۰ ایکس ما انعطاف‌پذیری قابل توجه‌ای را فراهم آوردیم و این مسئاله باعث شد که بخواهیم تمرکزمان را بیشتر بر روی دستگاه‌‌های تک صفحه‌ای بگذاریم. به این صورت کاربران می‌توانند رابط کاربری بهتری را تجربه کرده و راه‌های جدیدی را با استفاده از این سیستم عامل‌ها یاد بگیرند".

شایان ذکر است شرکت مایکروسافت هنوز تاریخ دقیقی برای ارائه ویندوز ۱۰ ایکس بر روی دستگاه‌های تک صحفه‌ای مانند لپ‌تاپ‌ها را مشخص نکرده است. این مجموعه حتی زمانی را برای عرضه دستگاه‌های دو صفحه‌ای خود را نیز با مخاطبینش در میان نگذاشته است. با این حال این امر مشخص است که شرکت مایکروسافت دستگاه‌هایی که تنها یک صفحه نمایش دارند را زودتر از مدل‌های دیگر به بازار عرضه خواهد کرد.

افزایش چشمگیر کاربران ویندوز برنامه‌های مایکروسافت را تغییر داد

پنای همچنین گفت: " ما همواره در نظر داریم بهترین زمان را برای عرضه دستگاه‌هایمان مشخص کنیم تا به این نحو کاربران زیادی را با فناوری نوینمان آشنا سازیم". گفتنی است که دلیل اصلی به تعویق افتادن عرضه محصولات جدید شرکت مایکروسافت، شیوع ویروس کرونا و کاهش درخواست‌ها در بازار شناخته می‌شود.

در حال حاضر مردم به استفاده از رایانه‌ها تمایل بیشتری دارند در نتیجه زمان مناسبی برای معرفی دستگاه‌های نوین، تبلت‌ها با گوشی‌های هوشمند نیست. با این حال همین مسئاله باعث افزایش کاربران ویندوز و در نتیجه تمایل شرکت مایکروسافت به ارائه جدیدترین نسخه ویندوز بر روی دستگاه‌های مختلف از جمله رایانه‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: مقایسه پلی استیشن ۵ و ایکس باکس X ؛ کدام یک دنیای بازی‌ها را متحول می‌کند؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش چشمگیر کاربران ویندوز برنامه‌های مایکروسافت را تغییر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..