تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Head Ball 2 1.125 – بازی فوتبال جالب و سرگرم کننده اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Head Ball 2 یکی از بازی‌های فانتزی ساخته شده در سبک فوتبال برای دستگاه‌های اندرویدی است. گیمر در این بازی باید به وسیله پنج دکمه‌ای که در اختیار دارد، شخصیت بازی را کنترل کند و با پرش و شوت زدن از زمین بازی پیروز بیرون بیاید. این بازی به صورت آنلاین طراحی شده است و گیمر باید با سایر بازیکنان در نقاط مختلف جهان به مبارز بپردازد؛ این بازی از گرافیک و گیم پلی بسیار جذابی بهره می‌برد و هر گیمری را جذب خود خواهد کرد.

دانلود Head Ball 2 1.123 – بازی فوتبال جالب و سرگرم کننده اندروید

برخی از ویژگی‌های بازی Head Ball 2

 چگونگی ترکیب و بهبود شخصیت خود را با لوازم جانبی برای ایجاد بازیکنان فوتبال رویایی خود  استفاده از ۱۸ قدرت فوق العاده قابل ارتقا برای کمک به ساختن استراتژی خود در زمینه افزایش مهارت‌های خود با انواع مختلف لوازم جانبی برای ایجاد شخصیت نهایی خود  باز کردن استادیوم‌های جدید  مسابقات فوتبال زنده در برابر بازیکنان از سراسر جهان  شخصیت‌های مختلف و لوازم جانبی به مهارت تا شخصیت خود را  باز کردن بسته‌های کارت برای جمع آوری اقلام و شخصیت  اتصال به فیس بوک و بازی با دوستان و تماشای بازی ان‌ها  گیم پلی آنلاین همراه با گرافیک عالی

تصاویری از  محیط برنامه

 

EssentialPIM دانلود Sharpen Blade 1.20.0 – بازی تفننی جذاب و بسیار خلاقانه “تیغه تیزکن”   EssentialPIM

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید

حجم: 95 مگابايت

نسخه: 1.125

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Head Ball 2 1.125 – بازی فوتبال جالب و سرگرم کننده اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..