تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطالبات رهبر انقلاب در حوزه زن و خانواده از نهاد‌های قانون‌گذار

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال گذشته و انتخاب نمایندگان این دوره از سوی مردم، مراسم افتتاحیه این مجلس روز گذشته برگزار شد.

به مناسبت آغاز به کار مجلس یازدهم، صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، با انتشار تصویرنوشته‌ای مطالبات ایشان در زمینه زن و خانواده از نهاد‌های قانون‌گذار را بازنشر کرد.

بر اساس پست صفحه ریحانه، رهبر انقلاب موضع‌گیری در این حوزه طبق امیال کشور‌های غربی را نفی کرده و بیان کردند که این غرب است که باید در زمینه زنان و حقوق بشر نواقص خود را رفع کرده و با دین اسلام منطبق شوند.

بر اساس بیانات ایشان، تفکر نزدیک شدن ایران به مواضع غرب در زمینه زنان و حقوق بشر اشتباه بوده و انفعال در این زمینه را نفی کردند.

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط صفحه ریحانه را مشاهده می‌کنید:

" بازخوانی مطالبات رهبر انقلاب در حوزه‌ی زن و خانواده از نهاد‌های قانون‌گذار
به مناسبت بازگشایی مجلس یازدهم
دوم: در مسئله زنان مطابق میل غربی‌ها موضع نگیرید
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: چرا باید کسانی در زمینه زن، یا در زمینه حقوق بشر، طوری حرف بزنند که گویی ما باید بکوشیم خودمان را با نقطه نظر‌های غربی‌ها نزدیک و آشنا کنیم؟
آن‌ها باید نسبت به مساله زن و حقوق بشر و آزادی و دمکراسی، نقطه‌نظر‌های غلط و باطل خودشان را تصحیح کنند و با نظرات اسلامی مواجه نمایند؛ نه این که عده‌ای از این طرف دچار انفعال شوند. "

مطالبات رهبر انقلاب در حوزه زن و خانواده از نهاد‌های قانون‌گذار

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطالبات رهبر انقلاب در حوزه زن و خانواده از نهاد‌های قانون‌گذار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..