تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفته ای آرام برای ادبیات سپری شد

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ادبیات در هفته گذشته هفته ای آرام را سپری کرد و شاهد وقوع اتفاقات زیادی در این مدت نبودیم.از مهمترین رویدادهای ادبی در هفته گذشته می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ابراز بی اطلاعی کارگزاری های بیمه از معافیت پرداخت حق بیمه اهالی قلم

محمدرضا اربابی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان در گفت و گو با خبرنگار در خصوص آخرین خبرها از وضعیت مترجمانی که حق بیمه خود را پرداخت کردند گفت: درحال حاضر درگیر صندوق اعتباری هنر هستیم، به دلیل اطلاع رسانی و ابلاغ نشدن پرداخت حق بیمه توسط صندوق اعتباری به کارگزاران برخی از هنرمندان بیمه خود را پرداخت کردند و این اتفاق مشکلاتی را برای آن‌ها به وجود آورده است.

او افزود: با این کار عملا اهالی قلم از دایره کسانی که معافیت حق بیمه به آن‌ها اختصاص می‌یافت، خارج شده اند؛ مگر اینکه حق بیمه سه ماه فروردین تا خرداد آن‌ها برای سه ماه بعدشان در نظر گرفته شود. این مسئله را در نامه‌ای به صندوق اعتباری هنر اعلام کردیم و در این خصوص با این صندوق مکاتبه داشتیم. صندوق اعتباری هنر هم در پاسخ به نامه انجمن صنفی مترجمان اعلام کرد که در حال پیگیری این موضوع از طریق سازمان تامین اجتماعی است.

جدیدترین اثر رفیع افتخار به زودی منتشر می شود

رفیع افتخار، نویسنده کودک و نوجوان در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص تازه‌ترین اثرش گفت: جدیدترین کتابم با عنوان «شاه در قاب» قرار است در انتشارات موزه انقلاب و دفاع مقدس منتشر شود. این کتاب برای رده سنی ۹ تا ۱۱ سال نوشته شده و داستانی فانتزی درباره انقلاب اسلامی است.

او افزود: کتاب «شاه در قاب» داستان کودکی است که به تلافی زندانی شدن دوستش به وسیله ساواک به عکس شاه صدمه می‌زند کتاب را در ۲۲ فصل نوشتم. هم اکنون پس از ویرایش در مرحله تصویرگری درون متنی است و به زودی منتشر خواهد شد.

تخفیف ۳۰ درصدی فروش کتاب با موضوع خرمشهر

انتشارات سوره مهر همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر ۲۸ عنوان کتاب خود را که با موضوع خرمشهر تالیف شده است با تخفیف ۳۰ درصدی به فروش می‌رساند.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این طرح می‌توانند به کتابخانه سوره مهر مراجعه و نسبت به خریداری ۲۸ عنوان کتاب با موضوع خرمشهر اقدام کنند.

آثار پرفروشی، چون کتاب صوتی «در کمین گل سرخ»، نسخه صوتی انگلیسی کتاب پای به پای باران و نسخه صوتی انگلیسی (CITY OF BLOOD) و همچنین نسخه الکترونیک آثار شاخصی همچون «صباح»، «زیباترین روز‌های زندگی»، «چراغ‌های روشن شهر»، «کالک‌های خاکی»، «تکاوران نیروی دریایی در خرمشهر» و … در این طرح تخفیف وجود دارند.

طرح تخفیف کتاب‌های الکترونیک و صوتی سوره مهر با موضوع خرمشهر تنها به مدت ۲۴ ساعت است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفته ای آرام برای ادبیات سپری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..