تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شورای جهانی سفر و جهانگرد اولین تمبر ایمنی و بهداشت را به بازار عرضه کرد

شورای جهانی سفر و جهانگردی (WTTC) اولین تمبر جهانی ایمنی و بهداشت را به بازار عرضه کردبه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تراول دیلی نیوز، شورای جهانی سفر و جهانگردی (WTTC) اولین تمبر جهانی ایمنی و بهداشت را با طراحی ویژه به بازار عرضه کرد. این تمبر به مسافران امکان شناسایی دولت‌ها و مشاغل مختلف دنیا را که پروتکل‌های استاندارد جهانی بهداشت را اتخاذ کرده‌اند، می‌دهد تا مسافران بتوانند «سفر‌های ایمن» را تجربه کنند.

سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) از اقدام شورای جهانی سفر و جهانگردی (نماینده بخش خصوصی جهانگردی) برای عرضه اولین تمبر جهانی ایمنی و بهداشت، حمایت می‌کند.

مشاغل واجد شرایط مانند هتل‌ها، رستوران‌ها، خطوط هوایی، خطوط کروز، تور اپراتور‌ها، رستوران‌ها، خرید در فضای باز، حمل و نقل و فرودگاه‌ها می‌توانند پس از اجرای پروتکل‌های بهداشتی به تفصیل شورای جهانی سفر و جهانگردی از اولین تمبر جهانی ایمنی و بهداشت استفاده کنند.
استفاده از این تمبر به اعطای مهر تأیید به تأمین کنندگان محلی کمک خواهد کرد.

اجرای پروتکل‌های جهانی برای تقویت بخش سفر و جهانگردی توسط بیش از ۲۰۰ مدیرعامل از جمله برخی از گروه‌های مهم جهانگردی جهان پذیرفته شده است.

گلوریا گوارا، رئیس و مدیرعامل شورای جهانی سفر و جهانگردی گفت: "ما خوشحالیم که سازمان جهانی گردشگری از پروتکل‌های جهانی بخش خصوصی پشتیبانی می‌کند و تلاش‌های ما به عنوان همکاری عمومی و خصوصی برای اطمینان از بهبودی سریع ضروری است.

او افزود:ما از بحران‌های گذشته آموخته ایم که پروتکل‌های استاندارد جهانی، اعتماد به نفس مسافر را تقویت می‌کند. تمبر ایمنی جهانی جدید برای کمک به بازسازی اعتماد مصرف کننده در سراسر جهان طراحی شده است.

رئیس و مدیرعامل شورای جهانی سفر و جهانگردی بیان کرد: "ما از این که عربستان سعودی به عنوان رئیس گروه گردشگری G۲۰، کانکون، پرتغال (یکی از سریعترین کشور‌های در حال رشد در اروپا)، بارسلونا و شهر‌های دیگر برای پذیرش پروتکل‌های بخش خصوصی سفر و جهانگردی و دریافت اولین تمبر جهانی ایمنی و بهداشت اعلام امادگی کرده‌اند، هیجان زده هستیم. سویل نیز از جمله اولین مقصد‌هایی است که علاوه بر حمایت از تمبر، پروتکل‌های استاندارد جهانی را برای بهبودی سریع‌تر اجرا می‌کند.

گلوریا گوارا تأکید کرد:اکنون مسافران می‌توانند مقاصد مختلف جهان را که مجموعه جدیدی از پروتکل‌های جهانی را اتخاذ کرده اند، تشویق کنند تا هر چه بیشتر شرایط لازم برای اجرای طرح «سفر ایمن» را فراهم کنند. این امر به بخش سفر و جهانگردی کمک می‌کند تا دوباره تجارت کند و با رویکردی هماهنگ حرکت کند.

او گفت: برای اولین بار، بخش خصوصی جهانی در مورد پروتکل‌های سفر‌های ایمن تجمع کرده است که باعث ایجاد ثبات در سراسر بخش خواهد شد.

زوراب پولولیکاشویلی، دبیر کل سازمان جهانی گردشگری، گفت: "ما از مهر جهانی ایمنی شورای جهانی سفر و جهانگردی و پروتکل‌های سفر‌های ایمن و کمک آن به بازگرداندن اعتماد به نفس جوامع و فعالان صنعت گردشگری استقبال می‌کنیم. این برای ایجاد اعتماد مهم است و ما تنها در صورت موافقت با هم موفق خواهیم شد.

او بیان کرد: ما خوشحالیم که با شورای جهانی سفر و جهانگردی در زمینه بهبود شرایط ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا همکاری می‌کنیم. ما در هدف مشترک بازگشت گردشگری متحد هستیم تا مزایایی را که فراتر از بخش ما است، به دست آوریم. اعتماد و جهانگردی باعث افزایش تقاضای مصرف کننده، سرمایه گذاری و ایجاد شغل می‌شود و از این طریق فرصت‌هایی را برای همگان ایجاد می‌کند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شورای جهانی سفر و جهانگرد اولین تمبر ایمنی و بهداشت را به بازار عرضه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..