تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«جاسوس بازی» برای نسل جوان عبرت آموز است

داوودآبادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جاسوس بازی برای نسل جوان عبرت آموز استحمید داوودآبادی نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتشار کتاب «جاسوس بازی» گفت: «جاسوس بازی» برای  عبرت آموزی نسل جوان کشور نوشته شده  تا آنها بدانند که هر انسانی امکان لغزش و خیانت داشته است. 

او افزود: برخی از داستان های نقل شده در کتاب مربوط به دوره دفاع مقدس بوده و همیشه برای خودم سوال بوده که چه طور یک ایرانی و مسلمان حاضر شده جاسوسی بعثی ها را انجام بدهد و حتی شخصیت هایی داشتیم که برای آمریکا جاسوسی کرده و اعدام شده اند. من برای پاسخ به این سوال،مطالبی که برایم ملموس بوده و درک کرده یا شنیده ام را طی این سالها جمع آوری کردم که نتیجه آن «جاسوس بازی» شده است. 

داوودآبادی ادامه داد: تمام کتاب مستند است و برخی از  اطلاعات شخصی و دانسته های خودم هم ذکر شده است. من دوست داشتم نسل امروز بداند که قرار نیست اگر کسی ریش گذاشت و جبهه رفت و حتی جانباز شد، عاقبت به خیر است بلکه جاهایی امکان لغزش  پای او هم هست و امکان داشته تا به آغوش دشمن هم برود. 

نویسنده کتاب «جاسوس بازی» تصریح کرد: همین شخصیت هایی که سابقه های رشادت هم دارند؛ در یک بزنگاهی حتی جانشان را فدای دشمن می کنند و متاسفانه در این سالهای اخیر بسیار شاهد بودیم که افرادی گریخته و از ایران رفتند اما تمام آنها آدم های لائیک و بی دین و ضد انقلاب و کافر نبودند حتی خیلی از آنها در دهه اول انقلاب از مهم ترین آدم ها بوده و در سطوح مختلف هم حضور داشته و حتی تا پای شهادت هم رفته اند اما عاقبت به خیر نشده اند. 

داوودآبادی تاکید کرد: این بنا را من برای نسل امروز گذاشتم تا  آنها بدانند انسان ها نیاز به عاقبت به خیری داشته و برای همین هم باید دائما  به خود تذکر دهند. اینکه ما صرفا اعلام انقلابی بودن کرده ایم دلیلی بر این نیست که بیمه و تضمین شده ایم و دیگر هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. 

او در پایان گفت: انسان همیشه در حال امتحان هست چرا که امام صادق (ع) می فرمایند خدایا یک لحظه ما را به خودمان وامگذار و این یعنی هر لحظه امکان لغزش برای همه وجود دارد پس باید توکل کند تا با قدرت قدم های خودش را  بردارد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««جاسوس بازی» برای نسل جوان عبرت آموز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..