تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی بهترین ورزشگاه از نگاه AFC

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا طی گزارشی به معرفی برترین و خاطره انگیزترین ورزشگاه‌ های قاره کهن پرداخت.

در بخش ورزشگاه‌ های منطقه مرکز و جنوب آسیا ورزشگاه آزادی تهران نامزد عنوان بهترین ورزشگاه در این بخش شده بود، با پایان این نظرسنجی کاربران، ورزشگاه آزادی تهران را به عنوان برترین ورزشگاه منطقه مرکز و جنوب آسیا انتخاب کردند.

در بخشی از این گزارش آمده است :

ورزشگاه آزادی برای میزبانی بازی‌های آسیایی سال ۱۹۷۴ ساخته شد و استادیوم خانگی تیم ملی ایران و تیم‌های باشگاهی استقلال و پرسپولیس است.

ساختار مورب شکل ورزشگاه فضایی پر جنب و جوش و ترسناک را به حریفان القا می‌کند. این ورزشگاه در مجموعه ورزشی آزادی که ورزش‌های آبی، بسکتبال، والیبال و … را شامل می‌شود، قرار دارد.

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی بهترین ورزشگاه از نگاه AFC»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..