تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت IP‌ اپراتو‌رهای اینترنت نداشتیم ؛ با شرکت متخلف برخورد می‌کنیم

محمد امامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت چند ماهی از سال ۹۹، برخی از اصناف طبق مصوبه‌ هرساله درصدی افزایش در تعرفه‌های خریدوفروش خود داشتند، افزایش قیمتی که گاهی معقول و در برخی از اوقات با گلایه مردم مواجه بود. مردمی که ایامی را در قرنطینه خانگی به سر بردند و تا حد زیادی کسب و کارهایشان تعطیل شده است و حالا بیشترین فعالیت خود را در فضای مجازی دارند و هزینه‌هایشان هم به سمت خرید بسته‌های اینترنتی و IPهای چند ماهه و یک‌ساله سوق پیدا کرده است. هزینه‌هایی که اگر از سمت ناظران، مدیریت نشود، می‌شود ادعای افزایش قیمت یکی از اپراتورهای فروش خدمات اینترنتی که طی چند ماه گذشته ۵۹۹ هزار تومان، فروش خود را گران کرده و می‌گوید این افزایش قیمت طبق مصوبه جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ما ابلاغ شده است.

هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت اپراتور‌ها نداشتیم؛ با شرکت متخلف برخورد خواهیم کرد

هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت اپراتور‌ها نداشتیم؛ با شرکت متخلف برخورد خواهیم کرد

بیشتر بخوانید: لزوم توجه به تنظیم بازار و حقوق مصرف‌کننده در تعرفه بسته‌های اینترنتی

در پی رسیدن به صحت‌وسقم این افزایش قیمت چند صد تومانی، گفت‌وگویی با مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی داشتیم؛ سید محمد امامی مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییر ناگهانی در افزایش قیمت فروش IP اپراتورهای اینترنت بیان کرد: طبق گزارش‌هایی که از برخی مشترکین در خصوص افزایش تعداد معدودی از اپراتورها به‌دستمان رسیده، باید گفت که ما هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت اپراتورها نداشتیم و همچنان تعرفه اپراتورها بر اساس کمیسیون مصوبه ۱۷۷ شماره ۳ محاسبه می‌شود و اقدامی که برخی از اپراتورها در افزایش قیمت انجام دادند، تخلف محسوب می‌شود و مطابق آیین‌نامه با آن‌ها برخورد خواهد شد. 

وی در ادامه گفت: تا امروز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هیچ ابلاغیه‌ای را مبنی بر افزایش یا کاهش قیمت‌ها اعلام نکرده است، و این موضوعی که می‌گویند، نهاد ما فقط به یک اپراتور اجازه افزایش قیمت داده است، حرفی غیرمنطقی است و باید اندکی تأمل کرد، چراکه اگر قراری بر تغییر قیمت‌ها باشد، طرح و ابلاغیه آن باید به همه اپراتورها ارسال شود.

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات با بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات وضع کننده تعرفه فروش یا خرید نیست، یادآور شد: تمامی تصمیم‌گیری‌ها در تغییر قیمت، بر عهده سازمان فناوری اطلاعات است و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صرفاً مجری طرح هستند، که آن‌ها هم طبق مصوبه ۱۷۷ شماره ۳ عمل خواهند کرد.

امامی تأکید کرد: اپراتورها باید در نظر داشته باشند، که از سال ۱۳۹۲ تا امروز هیچ تغییری در افزایش یا کاهش قیمت نداشتیم و تعرفه‌های اینترنت ثابت باقی مانده است. البته خودمان هم معتقدیم شاید اگر کاری کارشناسی شده صورت بگیرد، تعرفه‌ها هم اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: گلایه‌های مردم از شرکت مخابرات؛ خانه‌های قدیمی ساز بیشتر از همه تعرفه اینترنتی پرداخت می‌کنند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت IP‌ اپراتو‌رهای اینترنت نداشتیم ؛ با شرکت متخلف برخورد می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..