تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار ابومهدی المهندس در مقابل تعارف نوشابه آمریکایی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید ابو مهدی المهندس فرمانده الحشد الشعبی و مقاومت اسلامی عراق بود که در دی ماه سال گذشته به همراه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

به تازگی ویدئویی از این شهید در فضای مجازی منتشر شده است؛ بر اساس این ویدئو وقتی که حین بازدید از خطوط نبرد با داعش به شهید المهندس نوشابه خنک "کوکا کولا" تعارف می‌شود؛ او از نوشیدن آن خودداری کرده و می‌گوید: «نمی‌خواهم، این آمریکایی است؛ دوغ عراقی می‌نوشم که بهتر است...»

بیشتر بخوانید: راه شهدای قدس را گرامی می‌داریم + تصویر نگاشت

در ادامه ویدئوی مذکور را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار ابومهدی المهندس در مقابل تعارف نوشابه آمریکایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..