تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ردمی شیائومی از اولین نمایشگر خود برای رایانه‌های شخصی رونمایی کرد

به‌نظر می‌رسد شیائومی پا را از تولید گجت‌های قابل حمل فراتر گذاشته و روی تولید لوازم جانبی کامپیوتر کار می‌کند. برند ردمی که از زیرمجموعه‌های شرکت چینی شیائومی محسوب می‌شود از اولین نمایشگر خود برای رایانه‌های شخصی به‌نام ردمی دیسپلی A1 رونمایی کرد.

برای مدتی می‌شود که شیائومی در حال گسترش تنوع محصولات تولیدی برند ردمی است. چندی پیش گفته شد که به‌زودی شاهد معرفی تلویزیون ردمی ایکس خواهیم بود و سپس مشخص شد که شرکت چینی روی لپ‌تاپ‌های جدیدی به‌نام ردمی‌بوک کار می‌کند؛ اما ورود شرکت چینی به بازار لوازم جانبی کامپیوتر سورپرایز جالبی برای طرفداران محصولات این شرکت محسوب می‌شود.

اصولا شیائومی به تولید محصولاتی با کیفیت بالا و البته برخوردار از برچسب قیمتی اقتصادی معروف است و ورود چنین شرکت بزرگی به بازارهای دیگر ازجمله لوازم جانبی کامپیوتر برای کاربران خوشحال‌کننده خواهد بود.

نمایشگر ردمی دیسپلی A1 شیائومی

نمایشگر تازه‌معرفی‌شده ردمی دیسپلی A1 نیز از فرمول همیشگی شیائومی استفاده می‌کند و با وجود مشخصات سخت‌افزاری نسبتا قابل‌توجه، طراحی ظاهری چشم‌نواز و قیمتی رقابتی را به کاربران ارائه می‌دهد.

از نظر سخت‌افزاری، نمایشگر ردمی دیسپلی A1 دارای پنلی از نوع LCD IPS با ابعاد ۲۳/۸ اینچ است و از رزولوشن ۱،۹۲۰ در ۱،۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. میزان روشنایی ردمی دیسپلی A1 برابر ۲۵۰ نیت عنوان شده و نرخ کنتراست آن به ۱،۰۰۰:۱ می‌رسد.

میزان حاشیه در لبه‌های نمایشگر برابر تنها ۷/۳ میلی‌متر است. حاشیه کم در لبه‌های نمایشگر، ردمی دیسپلی A1 را به گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی تبدیل می‌سازد که از چند نمایشگر به‌صورت هم‌زمان استفاده می‌کنند.

نمایشگر ردمی دیسپلی A1 شیائومی / Xiaomi Redmi Display A1

در پنل پشتی نمایشگر درگاه‌های HDMI و VGA قرار دارد تا امکان اتصال نمایشگر به سخت‌افزارهای قدیمی و جدید میسر شود. چنین انتخابی کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا هنوز کاربرانی هستند که از سخت‌افزارهای قدیمی استفاده می‌کنند. آنچه بیش از هر نکته‌ای توجه رسانه‌ها را به ردمی دیسپلی A1 جلب کرده است، برچسب قیمت آن بوده که گفته می‌شود با قیمتی معادل ۸۳ دلار روانه بازار خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

شیائومی در نظر دارد برای نمایشگر ردمی دیسپلی A1 خدمات پس از فروش به مدت سه سال ارائه دهد. در حال حاضر پیش‌فروش نمایشگر ردمی دیسپلی A1 در وب‌سایت رسمی شیائومی شروع شده است و احتمالا به‌زودی روانه بازار چین خواهد شد. هنوز زمان عرضه محصول جدید برند ردمی به بازار جهانی اعلام نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ردمی شیائومی از اولین نمایشگر خود برای رایانه‌های شخصی رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..