تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابرآروان به ۳۰۰ استارتاپ خدمات رایگان ارائه می‌کند

ابرآروان در تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان فناوری اطلاعات به امضا رسیده، متعهد شده تا در دوره‌ی ۶ ماهه، خدمات رایگان و تخفیف‌داری را به ۳۰۰ استارتاپ ارائه کند. براساس اطلاعات ارائه شده، ابرآروان به ۳۰۰ استارتاپ ازطریق سامانه‌ی موسوم به ایران‌ نوآفرین و پس از تأیید سازمان فناوری اطلاعات، خدمات ارائه خواهد داد.

این خدمات شامل دو دوره‌ی ۶ ماهه می‌شود که دوره‌ی اول شامل ارائه‌ی رایگان خدمات شبکه‌ی توزیع محتوا (CDN) و امنیت ابری به‌رایگان تا سقف ۱۲۰ میلیون ریال برای هر متقاضی است. همچنین در دوره‌ی ۶ ماهه‌ی دوم، این استارتاپ‌ها می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی تا سقف ۸۰ میلیون ریال استفاده کنند. 

ابرآروان همچنین اعلام کرده که درصدد است تا رویداد-مسابقه‌ی ابربازی را برای حمایت از تولید و عرضه‌ی ایده‌های نو در محصولات ابری و استفاده از آن برای ایجاد فرصت آموزشی برابر در حوزه‌ی آی‌تی برای نوجوانان اشاره کرد. 

درکنار تفاهم‌نامه ارایه‌ی خدمات در طرح «ایران نوین»، ابر آروان با ۹ شتاب‌دهنده شامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، فضای کار اشتراکی باکس، پارادایس هاب، تریگ آپ، خانه نوآوری، دیموند، فینوا ، تیوان و امید تفاهم‌نامه‌ی همکاری دارد که براساس آن، استارتاپ‌های معرفی شده از این شتاب‌دهنده‌ها می‌توانند به‌مدت ۶ماه از محصولات شبکه‌ی توزیع محتوا و امنیت ابری آروان به رایگان بهره‌مند می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابرآروان به ۳۰۰ استارتاپ خدمات رایگان ارائه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..