تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ روش ساده برای ایجاد محیط کار مناسب در خانه؛ چگونه دو واتساپ روی یک گوشی داشته باشیم؟؛ چرا بامداد امروز اینترنت ایران دچار مشکل شد؟

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقه‌مندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم. 

طراحی‌های اولیه نسل بعدی گوشی‌های سامسونگ از وجود یک نمایشگر طویل خبر می‌دهند.

به تازگی اطلاعاتی از ردمی K30i منتشر شده که از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و تراشه 5G آن پرده برداشته است.

به تازگی دو شرکت اپل و گوگل اعلام کرده‌اند که در حال اشتراک گذاری کدهای مربوط به هر سیستم عامل با توسعه دهنده سرویس ردیاب کرونا هستند.

قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۷ خرداد را مشاهده می‌کنید.

تصاویر پس‌زمینه ۷ خرداد را از طریق صفحه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان دریافت کنید.

در این گزارش به ده مورد از تاثیرگذارترین و مهم‌ترین نکات برای فراهم‌سازی محیط کار مناسب در خانه پرداخته شده است.

در این گزارش، قیمت انواع تجهیزات رایانه‌ای در بازار ایران به تاریخ ۷ خرداد قرار گرفته است.

ایرادات موجود در برنامه ردیاب ویروس کرونا که توسط قطر ساخته شده، اطلاعات شخصی بیش از یک میلیون کاربر را در دسترس هکرها قرار داد.

با قابلیت Dual Mode کاربران امکان نصب دو واتساپ روی یک گوشی همراه را دارند.

ساعاتی پیش سازمان نت بلاکس از قطعی موقت اینترنت در ایران خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ روش ساده برای ایجاد محیط کار مناسب در خانه؛ چگونه دو واتساپ روی یک گوشی داشته باشیم؟؛ چرا بامداد امروز اینترنت ایران دچار مشکل شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..