تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر واقعی شیائومی می بند 5 منتشر شد

چند روز پیش، در یک افشاگری نسبتا بزرگ معلوم شده بود که دستبند سلامتی شیائومی می بند ۵ همراه‌با ویژگی‌های گسترده‌ای همچون بند هوشمند و بهبودهای فراوانی مانند نمایشگر بزرگتر ۱٫۲ اینچی معرفی خواهد شد. اکنون با انتشار تصاویر واقعی این محصول، به‌نظر می‌رسد برخی از ویژگی‌های اشاره‌شده به‌گونه‌ای تأیید شده‌اند.

در جدیدترین تصاویر، دستگاه ادعایی می بند ۵ به دستگاه شارژ وصل است. جزئیات زیادی در تصاویر فاش‌شده دیده نمی‌شود؛ هرچند گمان می‌رود این دستگاه ۲۰۰ یوان، معادل با ۲۸ دلار قیمت داشته باشد. در ابتدای این ماه، تصاویری که به‌صورت آنلاین منتشر شده بود با نمایش وسیله‌ای هیجان‌انگیز ادعا داشت که این دستگاه، شیائومی می بند ۵ است؛ اگرچه بعدا معلوم شد این تصاویر جعلی هستند. در تصاویر یادشده‌ی پیشین، جالب‌ترین ویژگی افشاشده درباره‌ی شیائومی می بند ۵ مربوط به برش بزرگ روی نمایشگر بود. برخی افراد اعتقاد داشتند که این برش، فضایی برای دکمه‌ی لمسی است و درهمین‌حال، کاربران دیگری نیز تصور می‌کردند دلیل ایجاد چنین روزنه‌ای، تعبیه‌ی دوربین است.

شیائومی می بند 5

مقاله‌های مرتبط:

بااین‌حال، تصاویر جدید ادعاشده از شیائومی می بند ۵، درنهایت دستگاه متفاوتی را نمایش می‌دهند؛ زیرا در این دو تصویر، هیچ برش نامعقولی روی نمایشگر دستبند سلامتی یادشده وجود ندارد. در یکی از تصاویر، می بند ۵ در دست کاربر قرار دارد و در دیگری، به دستگاه شارژ وصل است. به گفته‌ی منبع عکس‌های ادعا‌شده‌ی واقعی از Xiaomi Mi Band 5، عمر باتری این دستبند سلامتی بیشتر از نسل پیشین خواهد بود. همچنین، منبع تصاویر به قیمت ۲۸ دلاری این محصول اشاره کرده است که به‌نظر نمی‌رسد چندان هم غیرمنطقی باشد؛ زیرا قیمت مدل پایه‌ی شیائومی می بند ۴، درحدود ۱۶۹ یوان، برابر با ۲۴ دلار بود. 

باتوجه‌به تمرکز افکار عمومی روی می بند ۵، لازم است تا با دیده‌ی شک به تصاویر منتشرشده نگاه کرد. انتظار می‌رود که شیائومی، جدیدترین عضو از دستبندهای سلامتی سری می بند را در یکی از روزهای ماه آینده معرفی کند و ویژگی‌های بی‌شماری ازجمله حسگر SpO2 را دراختیار کاربران قرار دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر واقعی شیائومی می بند 5 منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..