تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در خودرو بانک همه خودروها کارشناسی شده‌اند؛ با خیال راحت انتخاب کنید  

خرید خودرو این روزها به یکی از دشوار‌ترین کارها در کشورمان تبدیل شده و از سوی دیگر برای فروش خودرو نیز مسیر همواری در پیش ندارید. به‌علت افزایش یکباره قیمت خودرو در بازار، تقلب‌‌ها در بازار خرید و فروش خودرو به وفور مشاهده می‌شود و بسیاری از دلالان با نوسازی خودروهای تصادفی، سعی در کلاهبرداری از مشتریان متقاضی خرید خودرو دارند. در چنین شرایطی، تنها راه مطمئن خرید و فروش خودرو کارشناسی شده و مطمئن است.

چند‌سالی است که مراکز کارشناسی خودرو در ایران آغاز به کار کرده‌اند و مشاوره‌های خوبی را در زمینه خرید و فروش خودرو به متقاضیان ارائه می‌دهند. شاید بتوان گفت بیشتر مزایای فروش خودرو کارشناسی شده معطوف مالکان خودروها می‌شود، چرا که آن‌ها دیگر نگرانی از بابت اتفاقات ناخواسته حین خرید خودرو نخواهند داشت و مطمئن هستند که خودروی انتخاب شده از چندین فیلتر گذشته و حقایق خودرو نمایان شده است تا بتوانند بر طبق آن انتخابی آگاهانه‌تر داشته باشند.

خودرو بانک

این روزها کمتر کسی برای خرید خودرو به بنگاه‌ها مراجعه می‌کند و مصرف‌کنندگان معمولا این‌ کار را ازطریق وب سایت‌های خرید و فروش خودرو انجام می‌دهند. سایت‌های انتشار دهنده آگهی خرید و فروش خودرو در کشور به سه سایت اصلی مربوط می‌شود اکنون شاهراه ارتباطی میان خریداران و فروشندگان خودرو هستند و بخش عمده‌ای از تبادلات را به خود اختصاص داده‌اند. با این حال همچنان یک مشکل در این مورد باقی است و آن‌هم عدم اطمینان مصرف‌کنندگان هنگام خرید خودرو و مشاهده انبوهی از آگهی‌ها در هر کدام از این سایت‌ها است که تشخیص صحت بهترین انتخاب بین آن‌ها کاری دشوار و وقت‌گیر است.

حال و در چنین شرایطی خودروبانک تصمیم گرفته تا خرید و فروش خودرو کارشناسی شده را برای متقاضیان تسهیل کند تا مشتریان با خیالی آسوده از بین آگهی‌های کارشناسی شده و خودروهای تأیید شده، تنها به انتخاب خودروی مدنظر خود بپردازند و نگرانی بابت صحت خودرو و شرایط آن نداشته باشند و مطمئن باشند تمامی آگهی‌های به نمایش درآمده در این صفحه، کارشناسی شده هستند و از چندین فیلتر اصلی گذشته‌اند.

با مراجعه به سایت خودروبانک، متوجه خواهید شد که سربرگی جدید با نام فروش خودرو به این سایت افزوده شده است. در این قسمت شما قادر خواهید بود تا به نمایشگاه متنوعی از خودروهای کارشناسی شده دسترسی پیدا کنید و برای مالکان نیز فرصتی جهت فروش خودرو کارشناسی شده پدید آمده است. بنابراین شما می‌توانید در حال حاضر خرید خودرو از نوع کارشناسی شده را با تأیید خودروبانک تجربه کنید.

خودروبانک

هم‌اکنون از بین مراکز کارشناسی خودرو، آگهی‌های مربوط به مراکزی به نمایش گذاشته شده که از نظر وب‌سایت خودروبانک، تأیید شده‌اند و شما با خیال راحت می‌توانید از بین آن‌ها خودروی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. آگهی‌های فروش خودرو کارشناسی شده در سایت خودروبانک مورد تأیید این رسانه هستند و از سردرگمی خریداران هنگام خرید خودرو خواهند کاست.

 مشکلات خرید خودرو بدون کارشناسی

برخی از فعالان بازار اعتقاد دارند بهره‌مندی از یک بدنه سالم، مهم‌ترین فاکتور هنگام خرید خودرو است. در سوی مقابل عده دیگری از کارشناسان قرار دارند که داشتن قوای فنی بدون مشکل را مزیتی هنگام فروش خودرو قلمداد می‌کنند. در واقعیت اما هر دو این موارد هنگام خرید خودرو اهمیت دارند و باید به‌دنبال خرید گزینه‌ای باشید که در بهترین وضعیت از نظر بدنه و قوای فنی باشد. طبیعی است که این کار با خرید یا فروش خودرو کارشناسی شده به‌راحتی امکان‌پذیر خواهد بود.

با وجود افزایش مراکز کارشناسی پیش از فروش خودرو در کشور، هنوز استفاده از این روش و فروش خودرو کارشناسی شده در کشورمان رایج نیست و علاوه برآن طیف گسترده‌ای از مشتریان به این امکان دسترسی ندارند. بنابراین بسیاری از خرید خودروها در بازار بدون انجام هیچ‌گونه کارشناسی انجام می‌گیرد.

بسیاری از کارشناسی‌های انجام شده نیز در سطح حداقلی هستند و صرفا به مسائلی همچون میزان سلامت بدنه خلاصه می‌شوند. در چنین موارید توجه چندانی به سلامت فنی خودرو صورت نمی‌گیرد و بنابراین ممکن است خودرویی را خریداری نمائید که از نظر بدنه در سلامت نسبی باشد اما مشکلات عدیده‌ای در قسمت فنی آن مشاهده شود.

بسیاری از این مشکلات فنی ناخواسته با خرید و فروش خودرو کارشناسی شده برطرف خواهند شد. برای مثال دستکاری کیلومتر خودروها یکی از این موارد است که شاهد رشد فزاینده این تقلب در جریان فروش خودرو بوده‌ایم. با وجود برخی راه‌حل‌های موجود، هنوز هم نمی‌توان به‌طور کامل از عدم دستکاری کارکرد خودرو مطلع شد، مگر آن‌که پیش از خرید خودرو عمل کارشناسی را به‌طور کامل انجام دهید.

از سوی دیگر تفاوت قابل توجهی بین مراکز تشخیص رنگ نیز به چشم می‌خورد. بسیاری از کارشناسان مراکز تشخیص رنگ قادر به تعیین دقیق میزان سلامت بدنه نیستند یا در تشخیص‌ها اختلاف وجود دارد. به همین دلیل ممکن است شما هنگام خرید خودرو احساس مثبتی در خصوص کارشناسی انجام شده داشته باشید اما در واقعیت خریدی ناسالم را تجربه کرده‌اید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در خودرو بانک همه خودروها کارشناسی شده‌اند؛ با خیال راحت انتخاب کنید  »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..