تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ونزوئلا بابت پیش خرید سوخت ۵۰۰ تا ۹۰۰ میلیون دلار به ایران پرداخته است

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از ارسال موفقیت‌آمیز محموله نفتی توسط ایران به کشور ونزوئلا برخلاف تحریم‌ها و تهدید‌های شدید آمریکا برای کشور، بسیاری از چهره‌های برجسته ایرانی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

حسن عابدینی کارشناس ارشد رسانه با انتشار یک توئیت، اطلاعاتی که رسانه‌های غربی از جمله دویچه وله و واشنگتن پست منتشر کردند را بازنشر داد؛ بر اساس این توئیت، ونزوئلا برای پیش‌خرید این محموله نفتی ۵۰۰ تا ۹۰۰ میلیون دلار به ایران پرداخته است و ایران نیز ۵ کشتی حامل بنزین و تجهیزات نفتی را به این کشور ارسال کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: ویژگی‌هایی که نفتکش‌ ایرانی را به ونزوئلا رساند

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط عابدینی را مشاهده می‌کنید:

" دویچه وله و واشنگتن پست خبر دادند: ونزوئلا بابت پیش خرید سوخت ۵۰۰ تا ۹۰۰ میلیون دلار به ایران پرداخته که یک قلمش ۹ تن طلاست. ایران ۵ کشتی با پرچم ملی حامل بنزین و تجهیزات فنی نفتی به نیمکره غربی در ۱۴ هزار کیلومتری ارسال کرد. "

حسن عابدینی اطلاعاتی را از ارسال محموله نفتی ایرانی به ونزوئلا بازنشر داد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ونزوئلا بابت پیش خرید سوخت ۵۰۰ تا ۹۰۰ میلیون دلار به ایران پرداخته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..