تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر خندان سردار سلیمانی در دستان نمایندگان مجلس یازدهم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم امروز چهارشنبه هفتم خردادماه، با یادی از شهدای مدافع امنیت کشور به ویژه سردار شهید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانشان آغاز شد. در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم، در کنار دید و بازدیدهای سیاسی و رسانه‌ای، تصویری از چهره خندان سردار حاج قاسم سلیمانی در دستان نمایندگان منتخب مردم خانه ملت و محمدباقر قالیباف منتشر شد، که در ادامه مشاهده می‌کنید:

در واقع این اولین تصویر از حضور محمدباقر قالیباف در مجلس شورای اسلامی است، که امروز منتشر شده است. همچنین او که پیش از این شهردار تهران بوده، امروز به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست مجلس یازدهم تلقی می‌شود.

تصویر خندان سردار سلیمانی در دستان نمایندگان جدید مجلس یازدهم

تصویر خندان سردار سلیمانی در دستان نمایندگان جدید مجلس یازدهم

بیشتر بخوانید: تصویر نوشته‌هایی از بیانات رهبر انقلاب به مناسبت افتتاح مجلس یازدهم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر خندان سردار سلیمانی در دستان نمایندگان مجلس یازدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..