تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عصبانیت دیدنی شانه به سر از چرای فیل‌ها در نزدیکی لانه‌اش

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیل‌های ساکن کنیا انتظار نداشتند که هنگام چرا با پرنده‌ای جنگجو مواجه شوند. حیوانات علفخوار مشغول چرا بودند که شانه‌به‌سر عصبانی مقابلشان ظاهر شد. این پرنده به خاطر نزدیکی فیل‌ها به آشیانه‌اش اعتراض کرد و می‌خواست آن‌ها را از قلمرو‌اش دور کند.

او در ابتدا با صداهایی اعتراض‌آمیز این کار را کرد، اما پس از آن با باز کردن بال‌هایش خواست تا مانع چرای حیوانات در آن محدوده شود. در این ویدئو مشاهده می‌کنید که چگونه یک پرنده با جثه کوچکش در مقابل فیل‌های عظیم‌الجثه می‌ایستد و آن‌ها را به عقب نشینی وادار می‌کند.

بیشتر بخوانید: پیداشدن لاکپشت دوسر نادر در ویرجینیا!

در نهایت این جنگ مسالمت آمیز به پایان رسید و فیل‌ها با دور شدن از محدوده شانه‌به‌سر آرامش را به این پرنده بازگرداندند. پخش این ویدئو در شبکه‌های مجازی کاربران زیادی را متعجب کرد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عصبانیت دیدنی شانه به سر از چرای فیل‌ها در نزدیکی لانه‌اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..