تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن‌های ایرانی برتر سازگار با فروشگاه اپ گالری هواوی کدام‌اند؟

هواوی یکی از شرکت‌های تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی در دنیا به‌حساب می‌آید و در سال‌های اخیر، محصولات متنوعی دردسترس مخاطبان قرار داده است. سال گذشته، ایالات متحده با مطرح‌کردن موضوع امنیت ملی و ارتباطات هواوی با دولت چین، این شرکت را تحریم کرد. به‌موجب تحریم‌هایی سرسختانه، شرکت‌های آمریکایی از همکاری تجاری با هواوی منع شدند. بدین‌ترتیب، گوگل نیز ارتباطات خود را با هواوی قطع کرد. قطع ارتباط هواوی و گوگل به این معنی است که دستگاه‌های جدید شرکت چینی بدون خدمات موبایلی گوگل (GMS) عرضه می‌شوند. 

برای بسیاری از کاربران در خارج از چین، تهیه‌ی موبایل اندرویدی بدون گوگل پلی استور ‌تصور‌کردنی نیست. این موضوع باعث شد فروش گوشی‌های هواوی در خارج از مرزهای چین با مشکلاتی جدی مواجه شود. هواوی فورا به‌فکر راه چاره افتاد و سرویسی ویژه با عنوان HMS (خدمات موبایلی هواوی) معرفی کرد تا آن را GMS جایگزین کند. یکی از بخش‌های اصلی‌ HMS فروشگاه آنلاین اپ‌‌گالری (AppGallery) است. هواوی امروزه ادعا می‌کند اپ‌گالری سومین فروشگاه اپلیکیشن‌محور برتر دنیا است و چینی‌ها همچنان قصد دارند روند گسترش اپ‌گالری را ادامه دهند و شمار اپلیکیشن‌های آن را بیش‌ازپیش افزایش دهند. 

چینی‌ها به‌منظور گسترش بیشتر اپ‌گالری با توسعه‌دهندگان ارتباط برقرار کردند تا آن‌ها را به انتشار اپلیکیشن‌هایشان در اپ‌گالری ترغیب کنند. هواوی می‌گوید در چند وقت اخیر با شمار درخورتوجهی از توسعه‌دهندگان ایرانی ارتباط برقرار کرده است تا اپلیکیشن‌های آن‌ها را به اپ‌گالری اضافه کند. در همین زمینه، این شرکت به‌تازگی فهرست ۱۰۰ اپلیکیشن محبوب فروشگاه اپ‌گالری را با تمرکز بر کاربران ایرانی منتشر کرده است که درادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

اپلیکیشن برتر اپ گالری هواوی

برای مشاهده‌ی تصویر بالا در ابعاد اصلی، روی آن کلیک کنید

همان‌طورکه در تصویر بالا می‌بینید، امروزه بازی‌هایی نظیر Subway Surfers در اپ‌گالری موجود هستند که با آن‌ها می‌توانید خودتان را سرگرم نگه دارید. دنیاگیری ویروس کرونا و قرنطینه در خانه بهترین فرصت برای تجربه‌ی این دسته از بازی‌های موبایلی است. اپ‌گالری همچنین از Clash of Clans و Pou پشتیبانی می‌کند. 

نیاز به مرورگرهای وب در بین کاربران اجتناب‌ناپذیر است. برای این منظور، هواوی تلاش کرده مرورگرهای وب را به اپ‌گالری اضافه کند تا کاربران گوشی‌هایش بدون مشکل بتوانند وب‌گردی کنند. طبق اعلام هواوی، امروزه امکان دانلود گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس و اپرا روی گوشی‌های این شرکت ازطریق اپ‌گالری فراهم شده است. در بین اپلیکیشن‌ها، نام زاپیا (برای انتقال فایل‌ها) و ADM (برای دانلود فایل‌ها) هم به‌چشم می‌خورد. 

اکثر شبکه‌های اجتماعی نیز در اپ‌گالری یافت می‌شوند. هواوی در اطلاعیه‌ای که برای زومیت ارسال کرده، از حضور فیسبوک، اینستاگرام، پینترست، توییتر، لیندکین و تیک‌تاک، واتساپ، تلگرام و حتی فیسبوک‌مسنجر در اپ‌گالری خبر می‌دهد. به‌علاوه به‌لطف اپلیکیشن یاهو، می‌توانید ایمیل‌هایتان را سامان‌دهی کنید. 

نقشه‌‌یاب‌ها و مسیریاب‌ها جزو دیگر اپلیکیشن‌هایی هستند که در اپ‌گالری قرار گرفته‌اند. براساس اعلام هواوی، گوگل مپس، اسنپ، ویز، بلد و نشان هم‌اکنون در اپ‌گالری موجود هستند. اپ‌گالری همچنین میزبان اپلیکیشن‌های مذهبی است. مایکروسافت ورد، اکسل، علی‌بابا، فیدیبو و اسپاتیفای جزو دیگر اپلیکیشن‌هایی هستند که امکان دانلود آن‌ها روی گوشی‌های هواوی فراهم شده است. 

امروزه افراد زیادی ازطریق همراه‌بانک‌ها تراکنش‌هایشان را انجام می‌دهند. هواوی با اطلاع از این موضوع، تلاش کرده است انواع اپلیکیشن‌های بانکی ایرانی را به فروشگاه آنلاین خود بیاورد؛ از هف‌هشتاد و همراه‌بانک ملی گرفته تا آپ و همراه‌بانک ملت و موارد مشابه. افزون‌بر‌این، به‌لطف اپ‌گالری می‌توانید اپلیکیشن‌های آپارات، فیلیمو، دیوار و دیجی‌کالا را هم روی گوشی‌های هواوی دانلود کنید.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی اپ‌گالری دارید؟ تاکنون از این فروشگاه آنلاین استفاده کرده‌اید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن‌های ایرانی برتر سازگار با فروشگاه اپ گالری هواوی کدام‌اند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..