تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده سپاه استان گلستان: نیروی انتظامی برای امنیت مردم سینه سپر کرده است

به گزارش خبرآنلاین گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تحریم نیروی انتظامی از سوی دولت تروریست آمریکا اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی با سینه‌ سپر حافظ امنیت مردم بوده و در این راه تمام تلاش خود را به کار بسته است.

وی تأمین نظم و امنیت را در جامعه از سوی نیروی انتظامی مصداق جهاد در راه خدا برشمرد و گفت: مجاهدان نیروی انتظامی در عین اقتدار و صلابت امروز در حال خدمت به مردم هستند.

فرمانده سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد: دولت و رژیم تروریست آمریکا نماد استکبار جهانی است و تصور می‌کند با تشدید فشارها و اعمال تحریم‌های جدید می‌تواند جمهوری اسلامی را از مسیر مقاومت دور کند.

وی تصریح کرد: تحریم نیروی انتظامی کشورمان از سوی دولت متخاصم آمریکا نشان می‌دهد ناجا در مسیر انقلاب، دارای صداقت و حقانیت است.

ملک‌شاهکوهی بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و ارتش در کنار یکدیگر در راه خدمت به مردم تا آخرین لحظه ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد امنیت و آرامش مردم به خطر بیفتد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده سپاه استان گلستان: نیروی انتظامی برای امنیت مردم سینه سپر کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..