تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار منتخب مجلس یازدهم با دانشجومعلمان مازندرانی

به گزارش خبرآنلاین از مازندرانی ، علی بابایی کارنامی، منتخب مردم ساری و میاندرود در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در جلسه‌ای با دانشجومعلمان و فعالین بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مازندران که به میزبانی بسیج دانشجویی مرکز شهید مطهری نوشهر برگزار شد، بیان کرد: ما اگر به آموزش و پرورش فکر نکنیم؛ به چه چیزی فکر کنیم، بنابراین اولویت ما باید آموزش و پرورش باشد. اگر مجلس اولویت اول را به تعلیم و تربیت ندهد؛ به کشور جفا کرده است. ما ضمن محکوم کردن نگاه هزینه‌ای به آموزش و پرورش، تا وقتی در مجلس هستیم؛ طرفدار توجه به آموزش و پرورش به روش سرمایه‌گذاری و همچنین عزت و تکریم معلمان خواهیم بود و با قدرت با اندیشه‌های کج در این حوزه، مقابله خواهیم کرد.

منتخب مردم ساری و میاندرود تصریح کرد: دولت، مکفلِ دستگاه تعلیم و تربیت کشور است. می‌تواند ظرفیت‌ها را برای بهره‌گیری بهتر از این دستگاه ادغام کند. به طور مثال اگر از ظرفیت‌های فیزیکی پیام نور برای بالا بردن ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استفاده کند؛ با این کار، در حقیقت به فرزندان محصل خود بها دادیم و برای بهتر کردن اوضاع، صرفاً شعار نداده‌ایم.

وی افزود: دولت و حاکمیت، باید معلم را در خانه هم از نظر امکانات آموزشی، تجهیز کند؛ به طوری که معلم در خانه‌ی خود دغدغه‌ی آموزش نداشته باشد.

بابایی کارنامی، در رابطه با علت یک‌سری از مسائل آموزش و پرورش اینگونه گفت: ما ارتباط تعاملی بین دستگاه تعلیم و تربیت و خانواده‌ها و مدیران نداریم؛ که اگر اینگونه بود، شاخص‌های توسعه پیدار حل می‌شد. نگاه لیبرالی در برنامه‌ی سوم به بعد، به این نوع نگاه دامن زد و بیشتر این اندیشه‌ها را وارد دستگاه تعلیم و تربیت کرد که باید جبران شود.

این نماینده منتخب ضمن تشکر از نگاه عمیق و کارشناسی دانشجومعلمان به مسائل تعلیم و تربیت، گفت: پس از تشکیل مجمع نمایندگان ساری، مطالبات و طرح‌های خود را در خصوص آموزش و پرورش، به دبیرخانه‌ی ساری تحویل دهید تا ان‌شالله آن‌ها را بررسی و عملی کنیم.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار منتخب مجلس یازدهم با دانشجومعلمان مازندرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..