تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گواهی عدم سوءپیشینه فرصت جبران گذشته را سلب می‌کند

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار توئیتی نسبت به سخت‌گیری برای فعالیت‌های دولتی و خصوصی افراد دارای سوءپیشینه واکنش نشان داد.

ضرغامی این سخت‌گیری‌ها را باعث غیرممکن شدن جبران اشتباهات گذشته و ساختن آینده سالم برای افراد دانست؛ او عنوان کرد که به جز مجرمان بزرگ، خانواده متخلفان خرد با این موضوع ضربه می‌بیند و به افراد ظلم می‌شود.

بیشتر بخوانید: سخنرانی امروز رهبر انقلاب راهبردی برای احقاق حقوق فلسطینی‌هاست

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط ضرغامی را مشاهده می‌کنید:

" گواهی "عدم سوءپیشینه" برای بسیاری فعالیت‌های دولتی و خصوصی، امکان فعالیت سالم و جبران گذشته را از خیلی "زندان رفته‌ها" سلب می‌کند. صرف‌نظر از مجرمین بزرگ، به خانواده‌های بسیاری متخلفین خرد، ظلم می‌شود. اگر عمار در زمان ما بود به خاطر اجبار در رفتار اولیه، از خدمت محروم می‌شد! "

گواهی عدم سوءپیشینه فرصت جبران گذشته را سلب می‌کند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گواهی عدم سوءپیشینه فرصت جبران گذشته را سلب می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..