تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تعاملات سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد با شرکت گاز استان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ مهدی سالاری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در ابتدای این جلسه خدمات غیرحضوری سازمان را معرفی و به وجوه مشترک در ارائه خدمات غیرحضوری بین نظام مهندسی و شرکت گاز اشاره کرد.
وی خواستار افزایش تعاملات و بهره گیری شرکت گاز استان ازخدمات وسامانه های غیرحضوری طراحی شده در این سازمان شد.
وی به اقدامات انجام شده این سازمان در حوزه گازرسانی اشاره کرد و افزود: با استفاده از اپلیکیشن تهیه شده توسط سازمان، تمامی مراحل بازرسی گاز به وسیله گوشی تلفن همراه انجام می شود.
سالاری در پایان از ساماندهی ناظرین و مجریان گاز و تدوین آئین نامه انضباطی برای مرتبط خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد هم در این جلسه برای گسترش همکاری های فی مابین و استفاده از سامانه های غیرحضوری سازمان نظام مهندسی ساختمان اعلام آمادگی کرد.
علی اکبر میدانشاهی اظهار داشت: فرصت همکاری در این حوزه با توجه به نیازهای شرکت فراهم است.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تعاملات سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد با شرکت گاز استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..