تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پهلو گرفتن نفتکش‌های ایرانی در ونزوئلا یعنی نابودی آمریکا

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از ورود نفتکش‌های ایرانی به محدوده آب‌های ونزوئلا، بسیاری از چهره‌های سیاسی برجسته کشورمان، این اقدام را نشانی از اقتدار ایران دانستند و به صورت جداگانه واکنش‌هایشان را در فضای مجازی منتشر کردند.

در همین راستا؛ زاکانی نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پهلو گرفتن کشتی‌های حامل سوخت ایرانی در ونزوئلا یعنی افول زودهنگام آمریکا و نمایش قدرت فرامنطقه‌ای ایران، در حساب شخصی خود نوشت:

"کشتی‌های حامل سوخت فورچون، فارست، فاکسون، پتونیا وکلاول یکی بعد از دیگری در ونزوئلا پهلو می‌گیرند. این یعنی افول آمریکا و ظهور قدرت فرامنطقه‌ای به نام ایران که امنیت و منافعش را در عمق دنیای غرب مقتدرانه تأمین می‌نماید. ملت ایران امروز، الگوی خودباوری و عزت خواهی مظلومین جهان شده است."

پهلو گرفتن نفتکش‌های ایرانی در ونزوئلا یعنی نابودی آمریکا

بیشتر بخوانید:

ونزوئلا بابت پیش خرید سوخت ۵۰۰ تا ۹۰۰ میلیون دلار به ایران پرداخته است

ویژگی‌هایی که نفتکش‌ ایرانی را به ونزوئلا رساند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پهلو گرفتن نفتکش‌های ایرانی در ونزوئلا یعنی نابودی آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..