تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود ESET Mobile Security & Antivirus 5.4.12 – آنتی وی&

دانلود ESET Mobile Security & Antivirus 5.4.12 – آنتی ویروس نود 32به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آنتی ویروس یکی از نیازهای اولیه در هر نوع دستگاه مبتنی بر سیستم عامل های هوشمند است  که باید سعی کرد بهترین های آن را انتخاب کرد. ما امروز یکی از بهترین ویروس کش ها را به شما معروفی میکنیم. همچنین این نرم افزار توانایی قفل گذاری براپلیکیشن های دیگر را هم دارد.

برنامه ESET NOD32 جزو قابل اعتماد ترین آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی برای سیستم عامل اندروید است. این برنامه  می‌تواند ویروس ها، تروجان ها، اسپای ویرها و اد ویرهای موجود در حافظه و کار حافظه  شما را با سرعتی بالا و خارق العاده شناسایی کرده و اقدام به حذف آن ها نماید. این نرم‌افزار ESET NOD32 نیز از قوی‌ترین برنامه‌های آنتی‌ویروس است که میدان رقابت را فضایی سخت برای بسیاری از نرم‌افزارها ساخته است. این برنامه یک کلکسیون از امکانات لازم برای حفاظت و ایجاد امنیت را در خود جای می‌دهد.

دانلود ESET Mobile Security & Antivirus 5.3.33.0 – آنتی ویروس نود 32

ویژگی های دیگر این نرم افزار:

زیر ذره بین قرار دادن تمام اپلیکیشن‌های نصب شده برروی موبایل اندرویدی شما دارا بودن یک ضد سرقت فوق العاده قوی برای تعیین محل و کنترل تلفن گم شده شما از راه دور امکان اعمل تغییرات دلخواه همچون قفل کردن گوشی، پخش صدای آژیر و ... از راه دور دارا بودن توابعی قدرتمند برای فیلتر کردن تماس‌ها و اس ام‌های دریافتی توسط کاربران و شما دارا بودن تابع قدرتمند آنتی فیشینگ برای محافظت از اطلاعات شخصی شما در هنگام وبگردی پشتیبانی کامل از تمامی اسمارت فون و یا تبلت‌های اندرویدی با صفحه‌ی نمایش بزرگ و کوچک دارا بودن یک محیط کاربری فوق العاده زیبا و کاربرپسند بدون هیچگونه تبلیغات آزار دهنده این نرم افزار در گوگل پلی امتیاز بسیار عالی 4.7 از 5.0  را بدست آورده است.

در ادامه میتوانید این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید.


تصاویری از  محیط برنامه

 
 
دانلود ESET Mobile Security & Antivirus 5.3.33.0 – آنتی ویروس نود 32 دانلود ESET Mobile Security & Antivirus 5.3.33.0 – آنتی ویروس نود 32 دانلود ESET Mobile Security & Antivirus 5.3.33.0 – آنتی ویروس نود 32  

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید 

حجم: 25 مگابايت

نسخه: 5.4.12

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود ESET Mobile Security & Antivirus 5.4.12 – آنتی وی&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..