تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد دختر مهناز افشار تا پوشکین در قرنطینه مرجانه و هوتن با بهرام (۹۷۸)

مهناز افشار بازیگر سینما و تئاتر کشورمان که مدتی است به دلایلی در آلمان زندگی می کند تولد دختر خردادی اش را جشن گرفته است. وی در سال ۹۴ مادر شده است و دخترش لیانا با او در آلمان زندگی می کند. در ادامه عکس های به مناسبت تولد دختر مهناز افشار را در Niksalehi مشاهده کنید.

تولد دختر مهناز افشار

مهناز افشار در خرداد ماه ۱۳۹۳ با یاسین رامین ازدواج کرد و به تازگی با عکس و جملاتی نامفهوم از طلاق خود در سال ۹۸ خبر داد. گفتنی است این زوج ۴ خرداد ۹۴ صاحب دختری بنام لیا (مخفف لیانا) شده بودند.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از تولد دختر مهناز افشار , هوتن شکیبا , منوچهر هادی , متین ستوده , سپیده خداوردی , مونا فرجاد , آنا نعمتی , مریم وطن پور , الهام پاوه نژاد , حدیثه تهرانی , هانیه غلامی , مهراب قاسم خانی , مرجانه گلچین , پندار اکبری , مریم معصومی , شیرین اسماعیلی , ریحانه پارسا , نگین معتضدی , سانیا سالاری و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

مهناز افشار : تولدت مبارک دردونه ۵ ????با تو تازه‌تر شدم با تو انسان‌ موندن رو آموختم تو کودکی کن و من با تو کودکی می‌کنم و با تو آزادم
???? Happy birthday to my angel ????
You are the apple of my eye

تولد همه دختر و پسرهای خردادی کوچولو‌ مبارک????????

تولد دختر مهناز افشارتولد دختر مهناز افشار تولد دختر مهناز افشار تولد دختر مهناز افشارتولد دختر مهناز افشار جشن تولد دختر مهناز افشار در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

هوتن شکیبا : بهرام جون داداشم تولدت قوربان????????

هوتن شکیباهوتن شکیبا هوتن شکیبا

منوچهر هادی : ❤️ سرانجام آرش؟ رستا یا رابی؟

تولد دختر مهناز افشار تا پوشکین در قرنطینه مرجانه و هوتن با بهرام (978)تولد دختر مهناز افشار تا پوشکین در قرنطینه مرجانه و هوتن با بهرام (978) منوچهر هادی

متین ستوده :بعضی روزها آدم حس میکند

خدا دستش را می گیرد

مقابل غم ها.. میگوید ” امروز بنده ام باید خوشحال باشد ،سراغش نیایید ”

و تو هی ذوق میکنی،

از خوشی های کوچک زندگی ات!

از اتفاقاتی که انتظارش را نداری و میشود!

گفتم انتظار ،یادم آمد

هر روزی که بی انتظار و شاکر چشم گشودم” حالم خوب بود ”

خوب که می گویم

نه اینکه به تمام آرزوهایم رسیده باشم ها ! نه!

خوب یعنی خدا را راس آرزوهایم قرار دادم و همه چیز را به او سپردم …

و امروز حال من خوب است…

متین ستودهمتین ستوده متین ستوده

سپیده خداوردی :  زندگیمو ،پای آرامش چشمات گذاشتم

تو

آرامش چشمامو بردی

ولی این لبخند ،

مال من …

سپیده خداوردیسپیده خداوردی سپیده خداوردی

مونا فرجاد :کپشن با شما ????

مونا فرجادمونا فرجاد مونا فرجاد

آنا نعمتی : در هر لحظه از زندگی ، نعمتی است شگفت اور ، ثبت زمان و تاریخ زیباست و با به اشتراک گذاشتن با یکدیگر و در لحظه عشق و زیبایٔی شریک بودن ، قصه عشق و زندگیست .نقل_قول_عشق #عشق #خدا#????هر روزتان سرشار از عشق ‎هر لحظه از زندگیتون پر از آرامش ????????#بهشت_روی_زمین ‎????همدیگرو دوست داریم ، به هم عشق میورزیم ، به نعمتهای خدادادی ، به طبیعت زیبا که بدون قید و شرط به ما عشق میده احترام میزاریم

آنا نعمتیآنا نعمتی آنا نعمتی

مریم وطن پور :????????.حسین قناعت کارگردان «شپلوتکا» از پایان فیلمبرداری این فیلم خبر داد.????????

مریم وطن پورمریم وطن پور مریم وطن پور

الهام پاوه نژاد : . ‎چه می‌تَنی؟ که همه شرح ماجرا این است:

دمی خروش و سپس تا همیشه خاموشی

#حسین_منزوی .

پی‌نوشت: وقتی دوست تو را به دل می‌خواند، همه چیز را جمع کن و بپوش و بزن به دل شهر خسته که مردمانش در پی شادی می‌گردند…هرچقدر بی‌رنگ و روح باشی، دیدن لبخند مردمان، امنیت درد و دل با دوست، سرخی و گرمای دلت خواهد شد ..

ممنون از شیوا جانم برای این خواستن و صدا زدن و نگاه هنرمندانه‌ش برای ثبت این لحظه و مریم جان برای آغاز مجدد کار در این خانه‌ی زیبا که با رعایت تمام تجهیزات بهداشتی پذیرای عزیزان است….با آرزوی رونق کسب ‌و کار و امنیت و شادی مردم….

الهام پاوه نژادالهام پاوه نژاد الهام پاوه نژاد

حدیثه تهرانی : در سرزمین من

خار نکار

شاید فردا پابرهنه

به دیدارم بیایی …..#غاده_السمان ????

حدیثه تهرانیحدیثه تهرانی حدیثه تهرانی

هانیه غلامی : قرن ها نیز بگذرد در انتها نتیجه ی نبرد میان خیر و شر چیزی جز چیره شدن خیر بر شر نخواهد بود ما این امید را هر روز میپوشیم تا شاید تنش بدنمان را پنهان کند این امید را نقابی بر چهره میکنیم تا شاید نگرانی صورتمان را بپوشاند.

هانیه غلامیهانیه غلامی هانیه غلامی

مهراب قاسم خانی : دامون-قاسم-قاسم-نیکان-مسیح… دیگه چیزی نمونده هم قدم بشن ❤️

مهراب قاسم خانیمهراب قاسم خانی مهراب قاسم خانی

مرجانه گلچین :  پوشکین در قرنطینه! الکساندر پوشکین، شاعر بزرگ روس و بى‌نظیرترین پدیده‌ی روح روسی،‌ در روزگار وبا این شعر را در قرنطینه، در بولدینو خطاب به هموطنانش نوشته‌است که گویی روی سخن او امروز با جهانیان است:

هموطنان، بگذارید در این ساعات رنج روحی جشن بزرگ بهار را از حبس به شما شادباش بگویم! همه چیز آرام و قرار می‌گیرد، همه چیز می‌گذرد، غم‌ها و نگرانی‌‌ها رفع می‌شوند، راهها دوباره هموار می‌شوند و باغ، همچون گذشته، شکوفا خواهد شد. از عقل یاری مى‌طلبیم،
بیماری را با قدرت دانش می‌زداییم و روزگار تجربه‌های دشوار را در هیأت یک خانواده پشت سر می‌گذاریم.

ما پالوده‌تر و عاقل‌تر خواهیم شد، تسلیم تاریکی و ترس نمی‌شویم، بلکه جان تازه‌ای می‌گیریم و با هم نزدیکتر و مهربان‌تر خواهیم شد.
و باشد که گِرد میز ضیافت دوباره از زندگی لذت ببریم، باشد که خداوند متعال در این روز لَختى خوشبختی به هر خانه روانه کند.
تشکر از دو ست همکار خوب جناب رضا امامی و اتلیه فوتو _دیا

مرجانه گلچینمرجانه گلچین مرجانه گلچین

پندار اکبری : این جمله ها چقدر به گوشتون خورده؟! منو استوری کن ، تولدمو تو پستت تبریک بگو ، چرا واسه دیگران کامنت میزاری واسه من نمیزاری، اگه فالوت کنم حتما باید بک بدی! و… چقدر تو رو در وایستی مجبور شدین این کارو انجام بدین؟

تولد دختر مهناز افشار تا پوشکین در قرنطینه مرجانه و هوتن با بهرام (978)تولد دختر مهناز افشار تا پوشکین در قرنطینه مرجانه و هوتن با بهرام (978) پندار اکبری

مریم معصومی : من اون چیزی که واسم اتفاق افتاده نیستم. .من اونیم که انتخاب میکنم باشم.

مریم معصومیمریم معصومی مریم معصومی

شیرین اسماعیلی :این خاصیت گذشته است …محو شدگی …

شیرین اسماعیلیشیرین اسماعیلی شیرین اسماعیلی

ریحانه پارسا : #blackandwhite

ریحانه پارساریحانه پارسا ریحانه پارسا

نگین معتضدی : سلام به همگی…امشب ساعت بیست و یک از شبکه پنج برنامه زنده جشن رمضان مهمان خانه های شما عزیزان هستم…امیدوارم ببینید و لذت ببرید????

نگین معتضدینگین معتضدی نگین معتضدی

سانیا سالاری :سیاهه نه سفیده…..

سانیا سالاریسانیا سالاری سانیا سالاری

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد دختر مهناز افشار تا پوشکین در قرنطینه مرجانه و هوتن با بهرام (۹۷۸)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..