تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام عجیب افراد ناشناس پس از ورود به یک رستوران!

 رستورانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از کشورهایی که با کرونا درگیر شده، کشور هند است. تاکنون بیش از ۹۶۰۰۰ تن در این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از ۳۰۰۰ تن از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند. پس از شیوع کرونا در هند، دولت این کشور تا ۳ مِی قرنطینه سراسری اعمال کرد که زمان آن تا ۱۸ می تمدید شد.

با این حال اعمال این قرنطینه سراسری بر کشوری که دارای جمعیتی میلیاردی است بی تأثیر نبوده است. بسیاری شغل خود را از دست داده‌اند و برخی نیز به هر شیوه‌ای برای سیر کردن شکم خود متوسل می‌شوند، مانند اقدام عجیب گروهی از افراد ناشناس پس از ورود به یک رستوران معروف محلی در ایالت " گجرات " هند.

بیشتر بخوانید: خودروی عجیبی که مبتکر هندی ساخت!

این پنج تن پس از ورود به رستوران در حالی که به راحتی قادر به سرقت وسایل زیادی از رستوران بودند، اما دست به سرقت نزدند. آن‌ها با مرغ، سیب زمینی و برنج برای خود غذا پخته و پس از صرف غذا رستوران را ترک کردند. در ویدئویی که منتشر شده است یکی از این مردان را که با چراغ قوه در جستجوی مرغ است نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این مرد پس از آنکه توجهش به دوربین داخل رستوران جلب می‌شود آن را قطع می‌کند. این اتفاق در منطقه " جوناگاد " ایالت گجرات رخ داد.

صاحب این غذاخوری که غذاهایش در این منطقه‌ای از هند مشتریان زیادی دارد به رسانه‌های محلی گفت که این سارقان پس از ورود به غذاخوری او از روغن، برنج، مرغ، سیب زمینی و کره استفاده کرده‌اند، اما چیزی را از رستورانش به سرقت نبرده‌اند.

گفتنی است؛ پلیس محلی هند جستجو‌های خود برای یافتن این افراد را آغاز کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام عجیب افراد ناشناس پس از ورود به یک رستوران!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..