تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک مدیرعامل شرکت پست به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، حسین نعمتی، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، با انتشار پیامی، این عید را به هموطنان و همکاران شبکه پستی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

"مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو
یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو

ماه رمضان، ماه توبه و تطهیر جان به پایان رسید و شمیم روح نواز عید سعید فطر، عید بندگی و بالندگی، در مشام جان‌ها پیچید. عید فطر کارنامه یک ماه آزمون خودسازی در مکتب انسان ساز اسلام است و کلید گشودن در‌های مدرسه رستگاری به روی آنانی است که از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

عید فطر عیدترین عید‌ها و نتیجه یک ماه عبادت و شستشوی جان در نهر پاک رمضان است. حلاوت این عید، دشواری دل کندن از ماه مبارک رمضان را آسان می‌کند، زیرا در این روز زمینیان فارغ از زنجیر‌های دنیوی به فطرت ازلی خویش بازمی‌گردند و آسمانیان به فرمان الهی از جانب او به شکرانه یک ماه عبادت خالصانه، مأمور اعطای پاداش و عیدانه به بندگان می‌شوند.

افتخار دارم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فرا رسیدن این عید سعید را به همه هموطنان گرامی، به ویژه همکاران عزیزم و خانواده‌های محترمشان تبریک عرض نمایم.

از میزبان سفره پربرکت رمضان، روح و جانی رستگار، جسمی تندرست و دلی شاد را برای همه مومنان درگاهش آرزومندم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک مدیرعامل شرکت پست به مناسبت عید سعید فطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..